13 kpopowych piosenek, które zmotywują Cię do działania

 

13 kpopowych piosenek, które zmotywują Cię do działania.png

 1. BTS- Tommorrow

„Podążaj za swoimi marzeniami niczym wojownik. Nawet jeśli coś się nie uda, będzie lepiej. Podążaj za swoimi marzeniami niczym wojownik. Nawet jeśli coś się nie uda, nigdy nie biegnij wstecz, nigdy!”

2. BTOB- It’s okay

„Nawet jeżeli wszystko jest takie trudne, w porządku, w porządku, w porządku… Wszystko będzie dobrze, wierzę w Ciebie!”

3. Real Girls Project- Dream

„Moje marzenia się spełnią (…). Nie zatrzymam się, bez różnicy czy wczoraj, czy dziś.”

4. Go Eun Ah & Kwak Yong Hwan- My Dream

„Mam marzenie i będę go strzec (…). Ciężko walcząc na ziemi, nawet jeśli upadnę, nie poddam się. Kierując się w stronę mego błyszczącego marzenia.”

5. BTS- No More Dream

„Jakiego siebie sobie wymarzyłeś? Co widzisz w lustrze? Muszę to powiedzieć- idź swoją drogą, nawet jeśli żyjesz dniem. Zrób coś, odstaw swoją słabość!”

6. SNSD- HaHaHa

„Jeśli upadniesz 7 razy, zaśmiej się 8! Nawet jeśli nic Ci nie idzie, nie możesz przejmować się tylko tym! Teraz- spróbuj jeszcze raz!”

7. U-kiss- Someday

„Czasami trafisz, czasami spudłujesz, zawsze tak jest. Po prostu zrób to dobrze jutro, to tylko mały błąd. Czasami dno, czasami szczyt, czasami numer jeden. Zajmując 1 miejsce, możesz tylko upaść na dół.”

8. J-MIN- Stand up

„Choć jest ciężko, nie porzucaj swojej przyszłości. Podnieś się i chwyć moją dłoń, złap świat!”

9. Rap Monster- I believe

„Wierzę w siebie, wierzę w samego siebie. Nawet kiedy upłynie czas, będę żył w sobie. Wierzę w moją wiarę.”

10. Block B- Jackpot

„Jestem na mojej drodze, pójdę i będę tam pierwszy. Początkowo wszyscy wyrażają niezadowolenie mówiąc, że jesteśmy głupi. Zakryj moje uszy i śpiewaj. Pełen walki!”

11. Ryeowook (Super Junior)- Maybe Tomorrow

„Nawet jeśli jestem przerażony, odnajdę teraz swoją drogę. Nawet jeśli wielokrotnie upadnę, znów powstanę . Ponownie w siebie uwierzę i polecę.”

12. BAP- Goodbye

„Porażka jest tym, co mnie wzmacnia. Strach sprawia, że biegnę.”

13. Epik High & Bom- UP

„Chociaż boję się porażki, będę cały czas próbował machać skrzydłami- nawet milion razy!”

A teraz czas na mały dopisek od autorki! Jeśli macie ochotę podzielić się swoimi ulubionymi motywacyjnymi piosenkami, śmiało możecie zrobić to w komentarzach. Zanim jednak wrzucicie link do singla, proszę spójrzcie, czy nie pojawił się on w poprzednich zestawieniach.

Jeszcze jedno- nie każda piosenka z danej playlisty musi sprawić, że momentalnie wstaniecie od komputera i pobiegniecie spełniać swoje marzenia. Nie ma uniwersalnego przepisu na sukces, ani motywację. Jedną osobę mogą inspirować głębokie ballady, inną z kolei- szybkie, rytmiczne piosenki z dobitnymi tekstami. Jedni czerpią siłę z damskich wokali, innych z męskich. Pamiętajcie, że zestawienie, które nie przypadnie Wam do gustu, może zmienić podejście do życia niektórych czytelników!

Jeżeli szukacie więcej muzycznej motywacji, zerknijcie na poprzednie zestawienia:

Zestawienie nr. 1
Zestawienie nr. 2

1e393-weronika2bolimpia

7 comments on “13 kpopowych piosenek, które zmotywują Cię do działania

  1. Moje jest z piosenki Crayon Pop-Uh-ee nie wiem czy dobrze tłumaczę,ale jest w drugiej zwrotce: „Nawet jeśli upadnę,będę iść dalej tak,że nikt mnie nie zatrzyma.Wszyscy żyją swoim życiem więc chodźmy ze stylem” ogólnie cała piosenka jest na prawdę przyjemna i motywacyjna 😀

    Liked by 1 osoba

  2. Też dodam coś od siebie: Super Junior – Mr. Simple. Kiedy coś mi nie wychodzi i mam ochotę rzucić wszystko gdzieś daleko, to ta piosenka dodaje mi otuchy i przywraca chęć do dalszego działania ^-^

    Liked by 1 osoba

Dodaj komentarz ^^

