[MV] Red Velvet – Russian Roulette

29 comments

  1. Całkiem niezła piosenka bo szybko mi wpadła do ucha ale nie bardzo spodobał mi się motyw. Jak dla mnie za dużo się dzieje na ekranie i zdecydowanie zbyt wiele kolorów. Czy styliści SM zawsze muszą ubierać unity NCT i Red Velvet tak trochę kiczowato? :/

    Polubienie

  2. Pozytywnie ;D Bardzo szybko wpada w ucho i to naprawdę bardzo dobry comeback patrząc na to co nam ostatnio serwują niektóre girlsbandy. RV się przynajmniej wyróżniają. Życzę im wiele wygranych ❤

    Polubienie

  3. Odnoszę wrażenie, że stylista RV lubi chyba wybierać sobie ofiary… Przy ‚One Of These Nights’ była to Wendy z jej czerwonymi loczkami wyglądała trochę jak córka Ronalda McDonalda + znikające brwi między ujęciami x’D Teraz Seulgi która w kontraście z tymi wściekle pomarańczowymi włosami jest tak blada, że wygląda trochę jak ofiara bielactwa 😡 z Joy z kolei wielkie zaskoczenie nie poznałam jej 😮 Choć Yeri tym razem ma chyba najlepsza stylówę 😀 🙂
    Wgl w scenie kiedy Wendy ‚popycha’ Yeri do basenu w rozpuszczonych i podkręconych włosach pierwszy raz przeszło mi przez myśl że jest podobna do Hyuny xD

    Polubienie

    • Seulgi z tymi włosami rzeczywiście może wychodzi blado, ale nie na osobę, która posiada bielactwo. Moim zdaniem w tych włosach wygląda całkiem ciekawie, ale to moje zdanie.
      Z poważaniem ofiara bielactwa.

      Polubienie

  4. Czekałam, ale nie zbyt mi się podoba i mnie raczej w ucho nie wpadła :/
    Po teaserze nie miałam wielkich oczekiwań, ale jednak myślałam, że będzie trochę bardziej (nie mówię o plagiatach, ale o klimacie) jak ,,Russian Roulette” Sipca.
    No ale cóż, to po prostu nie jest mój gust, a o gustach się nie dyskutuje.
    Powodzenia, RV!

    Polubienie

  5. Myslalam ze piosenka jak i teledysk beda w innym stylu. Bardziej taka mafia cos w tym stylu.. a nie.. niby piosenka fajna ale wolalam ich poprzednie comebacki. Zawsze tak jest ze najpierw cos nam sie nie podoba a potem do tego tanczymy badz spiewamy. Liczylam na cos innego ale nucic pod nosem mozna 😊

    Polubienie

  6. Niestety ani piosenka ani MV mnie nie zachwyciły, ale cóż życzę im powodzenia, niech dziewczynom wiedzie się dalej i oby zdobyły wiele nagród.I wracam sobie do siebie. I jest ok. Toć nie wszystko się wszystkim podoba, prawda 😉 Ale wiecie co, spojrzałam na komentarze na YT i jestem strasznie zła, smutna i zawiedziona. Zastanawiam się jaki idol byłby dumny z fana który pod MV innego zespołu wykłóca się, że jego zespół jest lepszy. Jak można być aż tak bezczelnym ? Nie rozumiem niektórych ludzi, naprawdę.
    I nie chcę tu uogólniać, ale w ostatnich tygodniach wyjątkowo fatalne wrażenie zostawiają fani BlackPink, i to nawet tutaj. Chamstwem nie wywalczy się zwycięstw i aprobaty dla swego zespołu, wręcz przeciwnie.
    RedVelvet HWAITING!

    Polubienie

    • Też zwróciłam na to uwagę, nawet już przy debiucie Black Pink ich fanki ciągle komentowały teledyski BP tekstami typu „Red Velvet is over” i niefajnie się to czytało. O ile piosenki BP nawet mi się podobają, tak sam fandom mnie jakoś zniechęca ;x (nie mówię o wszystkich, znam kilka całkiem fajnych osób, ale te zagraniczne… porażka)

      Polubienie

      • Doskonale Cię rozumiem. Spodobał się mi ich debiut, same dziewczyny też wydają się w porządku, ale to zachowanie części ich fanów chcąc nie chcąc zniechęca mnie do dziewczyn. I z pewnością nie nazwę się w najbliższej przyszłości ich fankami, nie chcę być aż tak źle kojarzona.
        Ja nie wiem NCT debiutowało i był spokój BP wystartowało i nagle takie bezczelne zachowania, niektórzy ich fani to gotowi podważyć wartość nawet Bangów, 2ne1 SuJu i wielu innych wspaniałych i zasłużonych artystów. I naprawdę, tak karygodne zachowanie źle odbija się na dziewczynach.

        Polubienie

        • Dokładnie, takie wywyższanie ich wcale nie jest dobre. Zresztą niech robią co chcą, nie mój interes, ale niech nie obrażają przy tym innych artystów, którzy równie ciężko pracowali na swój sukces, a nawet i dłużej, biorąc pod uwagę czas debiutu.
          A takie gadanie że któryś zespół jest skończony bo piosenki BP się sprzedają i mają ileś tam wyświetleń to śmiech na sali. To że ktoś polubił jakiś girlsband, nie znaczy że inne girlsbandy stracą fanów i przestaną być lubiane.
          Właśnie, właśnie, NCT zadebiutowali i żadnych problemów nie było, a teraz już nawet fanki BP się rzucają na boysbandy (cóż, jeden i to nie byle jaki) bo „nie zasługują na wygraną w programie muzycznym, a Black Pink tak” i już powstają wojny. Takie coś naprawdę odstrasza od zespołu, nawet jeśli ten nie jest niczemu winny.

          Polubienie

          • Życzę dziewczynom naprawdę jak najlepiej, wszyscy doskonale wiemy, że żadnemu idolowi nie było łatwo w drodze na scenę i każdy zasługuje na szacunek. Można mieć swoje preferencje, ale innych należy szanować. Nie wiem co zespół musiałby zrobić bym go aż tak obrażała i poniżała, jak niektórzy robią z RV.
            Takie zachowanie sprawiło, że choć muzycznie bliżej mi do BP niż do RV to w tym momencie staję w obronie RV.

            Na jaki zespół? Chyba coś mnie ominęło…

            Polubienie

  7. Słaabo :/ same zdjęcia testerowe są o niebo lepsze od piosenki, ale teledysk fajny ❤ Seulgi i Joy jak dla mnie wyglądają fuj, niestety :c Yeri, a zwłaszcza Irene – ładne c: A Wendy no nie wywarła na mnie żadnego wrażenia. Nawet już nie pamietam jak to leciało XD Zgadzam sie z opinia ze to najgorszy comeback RV, choć zapowiadało sie swietnie buu :c

    Polubienie

  8. Przykro… Słabo wyszło 😦 Moje biedne dziewczęta, czuję że zostały skrzywdzone przez SM tym comebackiem. W ogóle kiepsko przygotowany, jakby na ostatnią chwilę i bez zastanowienia, z resztek po innych zespołach. Ani piosenka nie chwyta, ani teledysk, a już najmniej stylizacje. Też przychylam się do opinii, że to najsłabszy comeback RV.
    Oby Shinee nie zawiodło bo nie zniosę tego…

    Polubienie

    • „Jak dla mnie to nie wygląda na przygotowany na ostatnią chwilę i bez zastanowienia, z resztek po innych zespołach”. Widać że wszystko jest przemyślane i trzyma się konceptu, a dowodzą tego chociażby te wszystkie szczegóły i masa różnych scen, które ze sobą współgrają. Przesłuchaj cały mini album, a zobaczysz że wszystkie piosenki są w podobnym klimacie, pasują do siebie i są unikatowe. Gdyby comeback był przygotowywany „z resztek po innych zespołach” mielibyśmy całkiem inne piosenki, bo nikt od SM w ostatnim czasie nie wydał czegoś takiego, większość poszła w EDM.

      Mnie osobiście piosenka chwyta, MV też, a na stylizacje nie narzekam, bo co by nie powiedzieć, do konceptu pasują. Może mają kilka dodatków gdzieniegdzie zbyt dużo, ale przynajmniej nie jest nudno 😀

      Polubienie

  9. Uwielbiam RV ale niestety nie chwyta mnie ten teledysk i piosenka. Ehhh… Po dumb dumb chyba nic mnie nie zadowoli. Nagród z tym nie wygrają raczej. Ktoś mówił że wszyscy są w cieniu RV – no chyba nie… Jak dla mnie to wina SM i nie mówię jako fanka RV. Zaniedbują ich promocje. Mogli by się przyłożyć zwłaszcza że to młody i popularny zespół. Twice świetnie sobie radzi dzięki JYP, albo chociaż Black Pink – dla mnie piosenki bez szału, ale wytwórnia swoje przed debiutem zrobiła (no inna kwestia że po już zwaliła sprawę :P). Dobrze że Joy poszła do WGM bo dzięki temu trochę ruszyła ich popularność. I jak wcześniej wspomniano – Seulgi wygląda dla mnie dziwnie w tych włosach, a Joy z grzywką przy jej okrągłej buzi… No zobaczymy na żywo. O cheer up twice też myślałam że zwalony comeback a przecież shy shy shy to już legenda 😀 modlę się żeby teraz też tak było. Legendy być nie musi byle nagród trochę wygrały i żeby wiedziały że ich praca nie idzie na marne. Red Velvet hwaiting ❤

    Polubienie

  10. a ja muszę obronić Red Velvet. dziewczyny w tym comebacku pokazały inną stronę siebie, bardzo mi się ta piosenka podoba bo jest taka optymistyczna i naprawdę łatwo zapada w pamięć! jesli chodzi o ich fryzury, bardzo ładnie moim zdaniem wygląda Irene, Joy i Yeri, a Seulgi i Wendy też niczego sobie. gorzej z ich stylówkami, naprawdę szkoda mi ich że kazali im włożyć na siebie takie rzeczy :c
    ale piosenka bardzo na plus i teledysk też 🙂

    Polubienie

  11. Jest prawdopodobieństwo że to będzie mój ulubiony comeback Red Velvet 😀 Jak zwykle słucham tylko po kilka piosenek z ich albumów bo reszta nie jest w moim guście, tak ten minialbum podoba mi się cały i już słucham go na okrągło. Trochę kojarzy mi się z jakimiś latami 90/wczesnymi 00 i starymi kreskówkami 😀
    O ile od tytułu „Russian Rollette” spodziewałam się czegoś bardziej poważnego, może mrocznego, tak cieszę się że zachowały taki klimat, miałam nadzieję że wrócą z czymś bardziej podobnym do Dumb Dumb i Ice Cream Cake niż One of These Nights (podobało mi się, ale wolę je w żywszych konceptach).
    Z MV mnie SM nie zawiedli, bardzo przyjemne dla oczu, a dziewczyny wyglądają pięknie. Widziałam kilka osób mówiących że Seulgi wygląda śmiesznie w tych włosach, a mi ten pomarańcz się na niej podoba 😀 Widząc tę czerwień na głowie Yeri mam ochotę wrócić do bordowych włosów hahah

    Polubienie

    • Ludzie, co jest :O Ja od pierwszego razu nuciłam „la lalala la, lalala la” xD Chyba drugi ulubiony comeback, zaraz po Ice Cream Cake. A do Twice nie ma co ich porównywać – RV mają 7 teledysków, Twice 2. Tak samo BP (swoją drogą uważam Boombayah za porażkę, czuję się zażenowana słuchając tego, zwłaszcza jak tańczą jak jakieś indianki w kółeczku ._. ). Nie czytałam komentarzy pod MV BP, ale pod RV są raczej pozytywne nastroje – ludzie liczą na Black Velvet ;D

      Polubienie

  12. Okej, oficjalnie przyznaję, że to jedna z tych piosenek, przy których na samym początku byłam bardzo anty i wgl, co to jest?, spodziewałam się czegoś innego.. itp. ale im dłużej tego słucham tym bardziej mi się podoba 😀

    Polubienie

  13. Noooo i nie wygrały dzisiaj. Jest EXO, Black Pink które były rozpromowane dobrze i ich fani są szurnięci… Biedne dziewczyny 😦 tak mi ich szkoda. SM jest pojechane. Taki słaby koncept? Mogli poczekać i dać im coś lepszego niż słodziudki koncept. Mam wrażenie że pomimo ze wczesniej też były słodkie to nie bylo to tak infantylne. Red Velvet nawet nie miały szans… A ci fani BP będą teraz mieć pożywke

    Polubienie

    • Nie wszyscy fajni BP są szurnięci c’;
      Lubię zarówno Black Pink jak Red Velvet, ale i tak uważam, że ich comeback był słaby. Mam wrażenie, że SM usilnie chciało pokazać jakie są słodkie i dziewczęce. Pomysł może i nie był taki zły, ale wykonanie już tak. Zarówno MV jak i stylizacje dziewczyn nie podobały mi się… A szkoda. Oczekiwałam ich comebacku ;_;
      Mam nadzieję, że nie zepsują tak sprawy z SHINee. Tego bym nie zniosła ;_;

      Polubienie

      • Fakt, nie wszyscy. Sama nuce ich piosenki 😀 moze własnie inaczej bym podeszła do BP gdyby nie te glupie zachowania niektorych fanow zwlaszcz wzgledem RV które ubóstwiam i nie moge tego zniesc 😛 no dobra troche krzywo zaczelam moze nieslusznie patrzec takze na to, ze promuja sie z dwoma piosenkami. W sumie nie jest to zakazane, ale jakos tak dziwne mam odczucia gdy wszyscy maja tą jedną głowna piosenke a one w kazdym prwie programie sa typowane za dwie. To tak jakby miec dwie szansy. Oczywiscie to nie wina dziewczyn. Nie wiem… Moze przesadzam ale mam taki niesmak jak to oglądam 😛

        Polubienie

  14. Możliwe że SM skupiło się wcześniej na EXO a teraz Shinee. Dziewczyny wepchnięto między dwa potężne i ważne dla wytwórni zespoły. Ale mogli właśnie lepiej skupić się na młodym zespole, który jeszcze nie jest aż tak popularny. Odnoszę wrażenie że RV to taka zapchaj dziura w segmencie młodziutkich gb w SM. Nie oszukujmy się… Nawet ich debiut był przypadkowy. Kocham dziewczyny, ale moim zdaniem zbierają resztki w SM i tylko się marnują. Mogły spokojnie zadebiutować później, się aferki trzeba zatuszować, nie?

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

