BTS – WINGS Short Film #3 STIGMA

15 comments

  1. To jest…naprawdę niesamowite. Nie mogę w to uwierzyć, że w ciągu 3 minut moje emocje mogą się tak bardzo zmienić. Już nie wiem co czuję, ciągle mam dreszcze. Głos Taehyunga, save me T.T

    Polubienie

  2. Tak patrzę że co raz to dłuższe filmiki robią 😀 A Taehyung oczywiście jak zawsze piękny ❤ zajebiaszczy filmik czekam na resztę ❤ fakt tyle emocji przechodzi przez te 3 minuty 😀

    Polubienie

  3. Całkowicie inne od dwóch poprzednich.
    Ja nie wiem, zanim poznałam kpop to wzruszenie się to było coś u mnie rzadko spotykanego, a teraz..mięknę chyba czy coś.
    Ta scena z szczeniakiem i klatką i jak był bity. Oficjalnie mam dość 😦

    A tak poza tym to Tae nam wypiękniał tak, że aż zdaje się to nieprawdopodobne.
    I umieram z ciekawości w oczekiwaniu na 4tą część, bo obstawiałam w tej V i RM, a mnie zaskoczyli. BH w końcu 😛
    I jak nam oni tego ładnie wszystkiego nie wyjaśnią choćby pod koniec to ja nie wiem…

    I tak w ogóle ta scena z Danger..ja mam nadzieję, że ona tu tylko dlatego, że akurat pasowała, a nie że to już od wtedy się ciągnie O.O

    Polubienie

  4. Booosz, Viii co Ty mi robisz?! Boski jest<3
    Czyżby kontynuowali tą pokręconą historię z pokrzywdzonymi chłopakami? W filmiku V były ujęcia w wcześniejszego MV jak obcinał grzywkę, to już coś ;D

    Polubienie

  5. Nie wiem, dla mnie byłoby dziwne, jakby planowali to już od tak dawna… Bo wychodziłoby, że BigHit zaplanowało już BTS calutką karierę. To trochę przerażające xD Myślę, że po prostu łączą nowe sceny ze starymi, które akurat pasują, żeby fani bardziej główkowali. BH chyba to lubią robić xD
    Nie ukrywam, że na historię Jina jestem najbardziej podekscytowana, bo to właśnie jego historia siedziała w głowach wszystkich Armies przez ostatni rok 😛 Chociaż, jak ktoś to wcześniej napisał – pewnie i tak skończy się to większą ilością pytań niż odpowiedzi :/ :/ :/

    Polubienie

    • Raczej nie sądzę żeby to było planowane 2 lata wstecz, po prostu wytwórnia zauważyła bardzo pozytywny odzew fanów na taki koncept teledysków i postanowiła pociągnąć ten wątek. Nie mam nic przeciwko, o ile ostatecznie dadzą trochę wyjaśnienia ;D

      Polubienie

  6. Bardzo chciałabym zobaczyć V w dranie gdzie grałby główna role nie wiem dlaczego ale półprostu odnoszę wrażenie ze jego gra aktorska robiłaby wrażenie ;o a jego głos oczywiście miód dla uszu 💞💞💞💞💞💞🐻

    Polubienie

    • Nie jesteś jedyna 😉
      Kto wie, może się doczekamy. Trzeba myśleć pozytywnie. Teraz będzie w ‚Hwarang’ jeśli tylko oczaruje całą resztę równie mocno jak nas, a przede wszystkim producentów to myślę, że szanse mogą być 🙂

      Sama osobiście mam takie marzenie, żeby zagrał kiedyś razem z Honbginem.

      Polubienie

Dodaj komentarz ^^

