Jiyoon w sesji zdjęciowej dla BNT + wywiad

Fragmenty wywiadu Jiyoon #전지윤 #jenyer dla BNT:
„Chcę spróbować swoich sił w różnych stylach i konceptach, które będą odbiegać trochę od tego co przedstawiałam przez ostatnie 7 lat (z 4minute).”
„Kochałam muzykę i chciałam śpiewać swoje własne utwory już od dzieciństwa. Zaczęłam trenować z potrzebą bycia wszechstronnie uzdolnioną piosenkarką.”
„Ponieważ trainee nie mogą przytyć, każdego ranka ważyłam siebie, pomimo tego wciąż najlepiej wspominam dni, w których potajemnie razem z innymi jedliśmy smaczne dania.”
„Gdy zadebiutowałam chowałam twarz nosząc okulary. Był to w pewnym względzie mój koncept. Nawet w poczekalni przed nagraniami programów muzycznych nie zdejmowałam ich z nosa, także dużo ludzi było ciekawych tego jak wyglądam. Może przez taki wizerunek wiele z nich uważało mnie za rapera. Jestem tak naprawdę wokalistką. Nauczyłam się rapować dopiero poprzez uczestnictwo w „Unpretty Rapstar 2.”
„Wszystkie piosenki, które niedługo wydam, zostały napisane i skomponowane przeze mnie, nawet utwór tytułowy.”

tłumaczenie: @4minute Poland

One comment on “Jiyoon w sesji zdjęciowej dla BNT + wywiad

Dodaj komentarz ^^

