[MV] MINO – BODY

9 comments on “[MV] MINO – BODY

  1. Bobby miał spoko piosenkę która jednak mi się niezbyt spodobała. Inaczej ma się sprawa z Mino… Zdecydowanie jestem na tak. Bardzo klimatyczna i wpada w ucho. MV też, miłe i nie irytuje.

    Lubię

  2. Nie ma to jak ja. Wiedziałam, że ma wyjść dziś MV Mino ale szukałam szukałam i znaleźć nie mogłam. Nic dziwnego. Od kiedy to Mino jest w iKon :/ bo to na ich kanale szukałam tego mv. Brawo ja, takiego facepalma dla siebie samej zrobiłam, że aż mnie czoło teraz boli :I

    WoooooW Mino..noo zaszalał nam chłopak z teledyskiem, ale..podoba mi się. Dobrze zrobiony ;-D Co do piosenki jako takiej: wpada w ucho i jest naprawdę super. Zresztą nie bez powodu Mino od początku przypomina mi GD. Wróżę i życzę mu dobrej i długiej kariery!

    Lubię

  3. osobiście bardziej w moim guście jest piosenka Bobby ale ta też jest na wysokim poziomie mam nadzieję że ich wspólna piosenka będzie zabójcza!

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

