BTS – WINGS Short Film #4 FIRST LOVE

8 comments on “BTS – WINGS Short Film #4 FIRST LOVE

    • Ja MAM TEORIE!!! Sorki za podniete ale to moja pierwsza samodzielna 😀 Moim znaniem teraz raperzy „zastąpią” kółeczka wokalistów a czwarte kółeczko będzie należeć do Jina… dużo teorii kręci się wokół niego, a wiadomo że wszyscy na to ostatnie kółeczko czekają bo to oznacza koniec filmików i jakieś tam wyjaśnienie (o ile można to tak nazwać), mówiono że to będzie 4x solo lub jakiś unit, że ostatni pojawi się Jin lub Namjoon ale BH znów nas wszystkich strollowało … moi zdaniem to zapowiedź całej grupy a filmów będzie 7 nie 4

      Lubię

  1. Do tej pory próbowałam sobie wmówić, że te wszystkie teorie to ściema. Po prostu ktoś to zaczął i Big Hit to podłapało teraz i specjalne robią takie zapowiedzi,żeby nam psychikę zniszczyć do końca a wyjaśnień nie będzie, za to pytań będzie się mnożyć 😛 Ale sama już nie wiem co myśleć, wyczuwam, że jednak przejęli kontrolę nad moją psychiką i zaczynam wierzyć, że od początku mieli takie plany na teledyski :O W dodatku teraz jak się mówi, że album ma wyjść w październiku to zobaczyłam w filmiku z V w drugiej minucie kalendarz na ścianie i jest tam kartka na październik właśnie…mój mózg tego dłużej nie zniesie.xD

    Lubię

    • Ja też właśnie zwróciłam uwagę na ten kalendarz… tylko podobno album ma wyjść pod koniec październiki, ale na tym kalendarzu, jak się DOBRZE przyjrzysz, to na nim jest „1” zaznaczona w kółeczko… więc coś mi tutaj nie pasi :/

      Lubię

  2. Czyli generalnie BH stwierdziło, że jestem zbyt mało rozchwiana emocjonalnie po tym co zrobili z V i rzucili mi coś takiego..nie no, naprawdę spoko.

    Nie ma to jak w jednej sekundzie być bardzo smutnym i zdezorientowanym by po chwili się śmiać jak głupi. A dlaczego?
    Taak tak krew na drodze..mocna scena, po tym wszystkim, biegnący zagubiony Suga, no moje emocje były oczywiste i gdy już było ku końcowi zaczęłam rozmyślać o co to chodzi, no bo przecież koniec, bo to 4te ostatnie koło, a wtem bach, HA! chciałabyś i połączyli go z Jiminem.
    I tak sobie wyobraziłam całe ARMY z miną WTF, bo przecież obstawiano 4 filmiki, a tu nie. Obstawiano Jina, a tu też nie.
    I ja generalnie nic już nie obstawiam, niech będzie co ma być ;P

    I nie pytajcie o co chodzi, pojęcia nie mam O.O
    Ale tekst po koreańsku może trochę pomóc: ‚Czy byłbym inny gdybym wybrał inną ścieżkę, gdybym się zatrzymał i spojrzał wstecz.’

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

