[Teaser] 2PM- Promise (I’ll be)

2 comments on “[Teaser] 2PM- Promise (I’ll be)

  1. Czuję, że dostaniemy coś dojrzałego i dostojnego. Będzie mi brakować ‚bestii’ ale pamiętam, że większość ma na karku już lat tyle i tyle. Nie mogą sobie pozwalać na akrobacje jak kilka lat temu. Cieszę się, że powracają i najwyraźniej zrobią to w wielkim stylu. Mam tylko nadzieję, że piosenka mi się spodoba bo jak i jestem fanką dynamicznych kawałków to i istnieje sporo wyjątków. Liczę, że 2PM tym razem się zaliczą do tej grupki. (Khun wygląda wspaniale! tak, to mój bias)

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

