Yoon Mi Rae według doniesień powróci w następnym tygodniu

Yoon Mi Rae Reportedly Making Comeback Next Week

Według raportu Sports Chosun, Yoon Mi Rae będzie mieć niespodziewany comeback z singlem digital 13 września.

Piosenkarka wydała kilka piosenek przez różne projekty, jak drama SBS „”Descendants of the Sun”, variety show SBS „Fantastic Duo” i SM STATION, to będzie jej pierwsza własna piosenka od dziewięciu miesięcy i „This Love” wydanego w grudniu tamtego roku.

Yoon Mi Rae próbuje nowego stylu w nadchodzącym singlu, który ma być „stylowym popem” z niezwykłym uczuciem. Według raportu Yoon Mi Rae nie będzie promować nowego singla.


źr: (1)

One comment on “Yoon Mi Rae według doniesień powróci w następnym tygodniu

Dodaj komentarz ^^

