[MV] MOBB – HIT ME Feat. KUSH

6 comments

  1. Słucham jej od wczoraj. Zdecydowanie bardziej mi się podoba od ‚Full House’. Jest lżejsza w odbiorze i bardziej zapada w pamięć. Ten duet to jedna z lepszych rzeczy w tym roku od YG. Chcę zobaczyć jak występują na scenie. Oj tak. Bardzo udany duet. Liczę, że to nie jest jakiś jednorazowy skok i w przyszłości zobaczyny ich jeszcze razem. Scena w taksówce… Bobby to taka urocza istota! Te włosy pasują do niego idealnie. Nie znam się na rapie ale wystary, że mi się podoba i już uznaje, że są świetni w tym co robią. No ale… Oni są w tym dobrzy. Za talent w SMTM zaszli tak daleko. Dobry ale to dobry duet jest.

    Polubienie

  2. Mi się podobają obydwie piosenki, ;D na początku nie byłam przekonana nie wiem czemu, ale jak się posłucha z 2-3 razy to na prawdę obie są według mnie świetne 😀 Ta dwójka razem jest zajebiaszcza hehe 😀 może jeszcze kiedyś coś razem wydadzą 😉

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

