Wszystkiego najlepszego dla lidera BTS, Rap Monstera!

bts-rap-monster_1473606281_af_org.jpg

Dziś swoje urodziny obchodzi Rap Monster!

Lider BTS urodził się 12 września 1994, co oznacza, że w Korei ma już 22 lata! Fani już zaczęli tweetować #HappyNamjoonDay, jak i #랩몬때문에_심장이_덜렁거려가지고 (tłumaczenie:  #Moje_Serce_Skacze_Przez_RapMon, co nawiązuje do jego komicznego komentarza o częściach ciała z American Hustle Life‚)

Sto lat dla Rap Monstera!

źródło

 

8 comments on “Wszystkiego najlepszego dla lidera BTS, Rap Monstera!

    • Szczerze mówiąc pomyślałam o tym samym c’;
      Jak zobaczyłam post to uznałam, że może będą tutaj jakieś filmiki, cokolwiek, dzięki czemu nie miałabym z tym żadnego problemu.
      Serio, filmiki, zdjęcia z imprezy i jest powód, by wstawiać akurat o urodzinach Rap Mona, a nie innych. A tutaj tylko zwykła informacja i życzenia. Niby nic, ale jakoś mnie to zdenerwowało. I nie chodzi tylko o to, że to BTS (których fani ostatnimi czasami działają na nerwy). Gdyby był to inny zepsuł również miałabym co do tego pretensję, chyba że w poście byłoby jakieś wideo. Po prostu uważam, że to nieuczciwe.
      W dodatku nie tylko on miał wczoraj urodziny c’;
      Więc tak niezbyt miło…

      Lubię

      • Nie miałam czasu wchodzić na bloga podczas wakacji, ale teraz, kiedy mam już ten czas, chciałabym odpowiednio zadbać o bloga, zacząć nowe serie i między innymi wypisywać urodziny idoli. Przepraszam, że nie miałam czasu, przepraszam, że nie wypisałam urodzin wszystkich idoli, taka informacja jako jedyna wyświetliła mi się na stronach. Jednak teraz chcę to zmienić! ^^ Takie posty będą pojawiały się w każdy dzień urodzin idola, chyba, że akurat mnie nie będzie :/ Pozdrawiam!

        Lubię

Dodaj komentarz ^^

