BTS WINGS Short Film #7. AWAKE

Film pojawi się na vlive.tv, nie ma go jeszcze na oficjalnym kanale Big Hit na YouTube.

6 comments on “BTS WINGS Short Film #7. AWAKE

  1. I uwaga uwaga…. wiemy tyle co…. (werble…) ….. NIC… 😄 😄 😄 …… ta historia jest taka pogmatwana…. ale zarazem taka piękna 😄 … te nawiązania do książek (Demian, Buszujący w zbożu i Piotruś Pan) są takie magiczne…. ❤ … ich gra aktorska jest niesamowita…. i te kawałki piosenek, które śpiewają… melodie…. wow… ❤
    GOOD JOB BTS, GOOD JOB BIG HIT! ❤

    .
    .
    .
    (i mimo wszystko mam nadzieję, że na koniec końców dowiemy sie o co chodziło 😄 )

    Lubię

  2. Z tego co inni piszą i ja uważam podobnie Jin jest jedyną realną postacia, ma chorobę psychiczną, coś jak rozdwojenie jaźni i pozostali członkowie przedstawiają poszczególne jego osobowości/fragmenty życia. To dlatego tylko w jego filmiku są symbole każdego z nich. W erze HYYH zmagał się z nimi, teraz nadszedł czas by się z nimi pożegnać–> spalenie płatków kwiatu. Dla mnie pokój w którym leżał to tak jakby obraz jego umysłu.
    Tak mnie się wydaje, tak piszą inni zwłaszcza jeśli przyjdzie nam to porównać do książki.
    Cieszę się, bo wychodzi na to, że od początku miałam rację twierdząc iż Jin jako jedyny jest żywy/realny.
    Jednakże, nie wszystko jest w 100% jasne więc ja nadal oczekuję na stosowne MV, albo jakiś dłuższy filmik, jak Prolog, skoro te są ‚short’. Zobaczymy 🙂

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

