Kidoh wyjaśnia swoje stanowisko w sprawie kontrowersji o tekst do piosenki ‚Roll’

‚Roll’ to piosenka napisana przez Iron oraz Kidoh. Wywołała ona sporo kontrowersji w kwestii wulgarnego tekstu utworu, nawet już na początku.

Słuchacze byli zaszokowani, zwłaszcza częścią o ‚gwałceniu dziewczyny’. Ponieważ na Tweeterze zaczęło pojawiać się coraz więcej hashtagów #IronIsCancelledParty, Kidoh postanowił wypowiedzieć się na ten temat.

‚Przepraszam wszystkich, których obraził ten tekst. Kiedy zaproponowano mi, obym gościnnie wystąpił w piosence Irona, ‚Roll’, zapytał mnie o napisanie o miłości BDSM (wiki). Podczas linijki w tekście Irona ‚usłyszałem ja mówisz ‚zgwałć mnie, chłopcze’ (*gwałt to dosłownie przestępstwo, zmuszające inną osobę do kontaktu seksualnego z przestępcą, wbrew jej woli*), musiałem zinterpretować tą linijkę, czy ta relacja jest pomiędzy kochankami BDSM , a kobieta domaga się, aby mężczyzna ją zgwałcił, nikt nie zmusza drugiej osoby do niechcianego kontaktu seksualnego wbrew jego woli, dlatego zrozumiałem to jako relacje pomiędzy kochankami BDSM, a nie gwałt. Zakładam, że IRON także o tym myślał, dlatego tak to napisał, nie miał na myśli gwałtu. Jeszcze raz przepraszam osoby, które obraził ten tekst.

Pisarz stworzył powieść o mężczyźnie mordującym ludzi. Potem masa ludzi, którzy ją przeczytali sądziło, że pisarz to osoba, która uwielbia morderstwa i sam jest zabójcą. Przepraszam, jeżeli to zraniło wasze uczucia, ale nie chciałem, żebyście odebrali to w ten sposób. Nie brano pod uwagę pisania o gwałcie, i też jestem temu przeciwny, nikogo nie zgwałciłem. Takie są fakty. Piosenka to piosenka. Jeżeli ci się nie podoba, proszę, nie słuchaj jej i jeżeli chcesz, nie obserwuj mnie już i ignoruj mnie, wykorzystuj swój gniew na kimś innym. Dziękuję i przepraszam fanów, którzy mnie wspierają’.

iron_1473550644_Cr8PVhXVMAAmIhc.jpg

iron_1473550645_Cr8xxvvUkAE9Xps.jpg

Co sądzicie o całej sytuacji?

źródło

 

Dodaj komentarz ^^

