Kto jest kim? – DIA „Mr. Potter”

One comment on “Kto jest kim? – DIA „Mr. Potter”

  1. Mało tego, że część choreografii jest podobna do choreografii dziewczyn z Girl’s Day, to jeszcze nie wiem czemu, ale mam wrażenie że pomysł z królikiem w MV został zaczerpnięty z teledysku Girls’ Generation Lion Heart, gdzie jak wiadomo pojawił się lew.
    Oczywiście nie mam nic przeciwko dziewczynom z DIA i podoba mi się piosenka, którą wydały, ale po prostu chciałam się podzielić tym co zauważyłam podczas oglądania MV.
    Pozdrawiam
    Katy Top♥

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

