[MV] 유재석 X EXO – Dancing King

8 comments on “[MV] 유재석 X EXO – Dancing King

  1. Nie spodziewałam się że zrobią tak dobre MV, myślałam że tylko posklejają sceny z koncertu i przygotowań, miła niespodzianka 😀
    Yixing znów błyszczy, fajnie że wreszcie dostał więcej linijek i momentów w MV.
    Ahh ten uśmieszek Jongina, zawsze na mnie działa 😀

    Lubię

  2. Haha zaje*ista xD wpada a ucho i teledysk na prawde fajny trochę taki w amerykańskim stylu 😉 ale serio super im to wyszło. Nie spodziewałam się tego po chłopakach .

    Lubię

  3. Ja chcę tego różowego misia! Albo chcę być tym misiem, dostał całusa od Xiumina ;D
    Świetny, śmieszny teledysk, a piosenka wpada w ucho. Zgadzam się z powyższymi komentarzami, to coś trochę innego niż do tej pory widzieliśmy u EXO i super wyszło. A w dodatku pokazali że nie potrzebują mega kasy i efektów żeby nakręcić fajny teledysk i porwać fanów :))

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

