Miryo wyznała, że nigdy nie chciała wystąpić w UNPRETTY RAPSTAR

miryo-unpretty-rapstar13 września Miryo dała krótkiego wywiadu podczas odcinka UNPRETTY RAPSTAR 3.

Podczas epizodu, Jea i Narsha przybyły z wizytą. 

Miryo wyjawiła: „Długo próbowałam unikać UNPRETYY RAPSTAR, tak długo jak mogłam. Na początku w ogóle nie chciałam dołączyć do show, ale czułam, że mogę wiele się podczas niego nauczyć. Było wiele przeszkód ale dziewczyny pomogły mi.”

Miryo odpadła z programu podczas 8 odcinka, przegrała z Jeon Soyeon.

Cały odcinek

źródło: koreaboo

Dodaj komentarz ^^

