Jessi przyznała się, że zrobiła sobie piersi

Już od dawna chodziły spekulacje, że Jessi ma sztuczne piersi, lecz nigdy tak naprawdę tego nie potwierdziła ani nie zaprzeczyła.

W najnowszym odcinku Happy Together raperka, wyznała, że jest świadoma tego, że ludzie ją obgadują za plecami. I nie może zrozumieć tego czemu ci ludzie nie mogą powiedzieć jej tego w twarz.

„Ja się będę z tym dobrze czuć, na przykład ktoś powie ‚Masz sztuczne piersi’, ja wtedy odpowiem ‚No spoko. No i co z tego, że są sztuczne? Zapłaciłam za nie.”

Jessi przyznała się również do zrobienia nosa i oczu. Powiedziała również, że dziewczyny powinny mieć więcej pewności siebie, nawet idolki, do przyznania się, że takową operację przeszły. „Większość idoli robi sobie operacje plastyczne” – powiedziała.

Rozmowa zaczyna się od 2:59 [angielskie napisy]

 

8 comments

  1. Od razu jest widać co poprawiła, ale ma racje co kogo to obchodzi. Jeśli czuję się pewniej to czemu nie. Większość ludzi jakby miała więcej pieniądzy to by w sobie cos poprawiła. Brawo Jassi za szczerość 😀

    Polubienie

  2. Nieważne, czy ze sztucznymi piersiami czy bez, ale to z pewnością nie powoduje, że od kilku dni bez przerwy nucę jej piosenkę do dramy Cinderella and Four Knights (Jessi- My Romeo).
    Podziwiam szczerość, o którą wciąż tak trudno w koreańskim showbiznesie. Według mnie w operacjach plastycznych, praktykowanych z umiarem, nie ma niczego złego. K-Pop wymaga idealnego ciała. Może nam się to podobać lub nie, ale wygląd to już większa połowa sukcesu. Dlaczego więc nie zdecydować się a drobną korektę nosa lub szczęki, aby sobie go zapewnić, skoro są na to środki? Przecież zmiany w ciele koreańskich idoli nie powodują wojen, klęsk głodowych czy innych poważnych współczesnych problemów. Moim zdaniem to indywidualna decyzja człowieka, nawet jeśli „przypadkowo” zamierza się w ten sposób oszpecić.

    Polubienie

  3. NI jestem zaskoczona, jednak nigdy nie przywiązywałam do tego wagi. To jej ciało, jeśli ją stać i jeśli dzięki temu czuje się lepiej i jest bardziej pewna siebie to czemu nie, tym bardziej że zmiana jest wg mnie na plus.
    Mnie bardziej od jej ciała interesuje głos, a ten ma potężny 🙂

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

