Hyoyeon wygrala przedostatni odcinek Hit the Stage + reszta występów

 

 

8 comments

  1. Ten zostawił mnie z rozdziawioną buzią, co naprawdę rzadko się zdarza. Gdzie się to nasze dziecię ukrywało ja nie wiem, ale dobrze, że nareszcie jego talent wychodzi na powierzchnie. No to co on w tym programie wyprawia to ..brak słów.

    Yugyeom, nie spodziewałam się tu nikogo z GOT7 a tu taka fantastyczna niespodzianka, i to z jakim występem!! Mam nadzieję, że częściej się w tym programie pojawi. Musi!

    Co do reszty, to niestety choć chciałabym nie mieć, to jednak do każdego mam jakieś zastrzeżenia, a największe do występu Min–kto wybrał tak paskudne stroje, i co to za zespół taneczny się pytam. Nie znam dziewczyny, ale wkurzyło mnie, że przez te rzeczy gorzej odebrałam jej występ. Oby następnym razem jej staff się poprawił.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

