Top 15 najbardziej popularnych męskich idoli w pierwszej połowie 2016 roku

Najpopularniejsi męscy idole w pierwszej połowie 2016 roku.

Prawie 5 tysięcy użytkowników płci żeńskiej w Korei wzięło udział w sondzie, która pytała: „Kto jest twoim ulubionym męskim idolem?”

Tutaj znajdziecie wyniki, Top 15 najpopularniejszych idoli w pierwszej połowie 2016 roku.

#15 Onew z SHINee

Otrzymane głosy: 128


#14 Jimin z BTS

Otrzymane głosy: 162


#13 Kai z EXO
Otrzymane głosy: 168

#12 Taemin z SHINee

Otrzymane głosy: 174

#11 Jaehyun z NCT

Otrzymane głosy:176


#10 Jungkook z BTS

Otrzymane głosy: 204


#9 G-Dragon z Big Bang

Otrzymane głosy: 245



#8 Eric Nam

Otrzymane głosy: 340

#7 Chanyeol z EXO

Otrzymane głosy: 353


#6 Suho z EXO

Otrzymane głosy: 382


#5 Baekhyun z EXO

Otrzymane głosy: 492


#4 D.O z EXO

Otrzymane głosy: 513


#3 Chen z EXO

Otrzymane głosy: 640

#2 Sehun z EXO

Otrzymane głosy: 729


#1 Xiumin z EXO

Otrzymane głosy: 815


źr: (1)

11 comments on “Top 15 najbardziej popularnych męskich idoli w pierwszej połowie 2016 roku

  1. No szczerze mówiąc jestem w szoku, nie sądziłam że najwięcej będzie z Exo przy okazji nie wiedziałam że Xiumin ma taką klatę xD jestem w szoku bo taki słodziak z niego a tu proszę męska klata ;D no i szczerze mówiąc obstawiałam że GD będzie przynajmniej w pierwszej piątce i dziwne że V z BTS tutaj nie ma.

    Lubię

  2. WoW widzę BTS, EXO i SHINee rządzą rankingiem ;D
    Nie biorę tego na serio i nikt brać nie powinien. W zależności na jaką grupę się trafi to takie będą wyniki. Równie dobrze mogło się tak zdarzyć, że trafiliby na takie gdzie więcej jest ARMY i wtedy wszystko inaczej by wyglądało 😉
    Jedno jest pewne, to były młode osoby. Nikogo z SuJu czy JYJ/TVXQ czy innych starszych znany zespołów.
    Ja sama osobiście nie potrafiłabym wybrać jednego jedynego mego ulubionego, ale fajnie czasem sobie takie rankingi poczytać 🙂
    No i Xiu mnie tak szczerze zaskoczył 😉 I brakuje jedynie Laya z EXO… trochę przykro..
    No i Jaehyun jaki start xD Szaleje nam ;D

    Lubię

  3. Z tego co wiem to na świecie faworytem z BTS zawsze jest Tae (tak przynajmniej mówili członkowie). Ciekawy post… W życiu bym nie zgadła, że mój ub będzie 10 xd Uwielbiam ich wszystkich

    Lubię

  4. I wśród tych 5 tysięcy Koreanek większość była EXO-L 😀 Mimo, że sama nią jestem, to jednak trochę ten ranking mnie zaskoczył. Chen i Xiumin w top 3? Wydawało mi się, że to Kai, Sehun i Baek mają najwięcej fanek. No i biedny Lay, wszyscy członkowie tutaj są oprócz niego 😛 No i myślałam, że faworytem w BTS jest Taehyung. Sama go uwielbiam 🙂 Ah… te Koreanki 😀

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

