50 zespołów, które się rozpadły w 2012-2016 roku

8 comments

    • Słucham? Od kiedy jakość zespołu ocenia się po tym, jak długo udało się go utrzymać? To co pozwala grupie długo funkcjonować to ilość pieniędzy władowanych w promocję (i niekiedy relacje między członkami). A jak wiadomo – nie wszystko co popularne jest dobre. I w drugą strone też to działa, nie wszystko co dobre musi być od razu popularne.

      Lubię to

  1. Przyznam, że nie spodziewałam się, że będzie ich aż tyle. Większości nawet nie znam.
    WTF. LED Apple też się rozpadło?! W której jaskini się chowałam, że o tym nie słyszałam?!

    Lubię to

  2. 4Minute nich to dla mnie największa strata. Szkoda mi też chłopaków z WonderBoyz, utalentowani, ciekawi, tu wg mnie ewidentnie brak promocji zawinił, bo rok później z ich piosenką kto inny wystąpił i stała się hitem.
    Kara–nie znam, ale widzę, że całkiem popularna była, więc szkoda ich.
    Najgorzej jak rozpadają się takie zespół długo już istniejące. Jeszce żeby wcześniej były przesłanki przygotowujące fanów, a tu często nagle ni stąd ni zowąd.

    Lubię to

  3. Rozpady zespołów to w głównej mierze złe zarządzanie agencji, nie można powiedzieć że to tylko wina niepopularności grupy bo KARA czy 4Minute były popularne.

    Lubię to

  4. Przykre jest dla mnie, że jest tak wiele zespołów o których się nie słyszy… znamy kilkanaście tych głośnych, ale ile jest tych pomniejszych.. taka, masowa produkcja.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

