Nowa drama serii “School”

Znalezione obrazy dla zapytania school 2015

Niedawno opublikowano wiadomość, iż w 2017 na ekranach naszych komputerów i telefonów ujrzymy kolejną dramę serii “School”.

29 września stacja KBS potwierdziła, że w przyszłym roku zostanie wyemitowana drama pt. “School 2017”, która będzie kontynuacją

“Who Are You: School 2015”.

Stacja zaczęła już odliczać dni do premiery.
 

Lubicie dramy z serii “School”? Czekacie na kolejną świeżynkę stacji KBS?

 

Źródło: http://www.soompi.com/2016/09/29/kbs-confirms-school-2017-works/
Tłumaczenie: dramaqueen

9 comments on “Nowa drama serii “School”

  1. O mój Boże, „Who are you: school 2015” to jedna z moich ulubionych dram. 😍 Uważam, że jest najlepsza z tych takich szkolnych. I jeszcze dwójka moich ulubionych aktorów. Jeju, nie, ja nie wytrzymam, chce już 😭😭😭😭

    Liked by 1 osoba

  2. JEZUUU ILE TOO JA CZEKAŁAM !! Kocham te drame i mam nadzieje że dalszy ciąg będzie taki dobry jak School 2015 i też prosze o świetnych aktorów (͡° ͜ʖ ͡°) Najlepiej Kim Myung Soo prosze (͡° ͜ʖ ͡°)

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

