[MV] SHINee – 1 of 1

18 comments

  1. Moi chłopcy ^^
    Nareszcie powrócili i to w świetnym stylu :* i jak ich nie kochać no jak się pytam ^^ To był mój najbardziej wyczekiwany comeback tego roku 🙂 i nie zawiodłam się
    Musze zdobyć tą płytę ^^

    Lubię to

  2. Może jestem jakaś inna i tylko ja odnoszę takie dziwne wrażenie ale myślę że ostatnimi czasy wszystko od SM wygląda tak samo! Zaczynam się denerwować, nie widzę SHINee jak oddzielnego zespołu który miałby swój styl tylko pokaz kolejny widzę „fragment smtown”. Jak się UCZEPIĄ jakiegoś pomysłu czy estetyki to nie chcą puścić. I niech fanki SHINee nie planują na mnie zamachu bo może shawolem nie jestem ale MIĘTÓWKĄ całym serduchem i Tae to moje pierwsze biasisko 😀 I kocham ich ale …. no męskie red velvet normalne …..

    Lubię to

    • Dostrzegam to samo. Każdy zespół powinien być oddzielnym tworem, a nie podporządkowany aktualnej modzie w wytwórni. Tym bardziej te starsze zespoły. Ogólnie od jakiegoś czasu moda na styl lat 90wórciła, ale w SM jest ona wybitnie widoczna.
      Sama piosenka zaś przyjemna.

      Lubię to

      • Ja mam takie wrażenie że to zaczęło się od call me baby czy view (nie pamiętam co było pierwsze) i tych białych pasków zamiast standardowo czarnych. Potem kwadratowy wymiar w 4walls i one of these night. Bardzo podobne do siebie były teledyski od taeyeon i tiffany potem szaleństwo dumb, married to the music, solo luny, a teraz ten comeback, rosyjska ruletka, chewing gum ………… wszystko jakieś takie na jedno kopyto

        Lubię to

  3. Bardzo fajna piosenka. Po prostu przyjemna lecz jakoś nie utknęła mi w pamięci. MV także ujdzie. Bardzo podoba mi się stylistyka. Chciałabym by więcej zespołów spróbowało i wróciło do tych starszych lat.

    Lubię to

  4. Niestety, niestety, bardzo niestety ale piosenka póki co mną nie zawładnęła. Jest dosyć specyficzna, może dlatego..
    Ale za to teledysk..jest super, przypomina mi moje dzieciństwo wiec skojarzenia idealne. Czekam na występ w programie i fajnie by było gdybyśmy się doczekali dance practice, ale to chyba będzie nierealne..
    SHINee hwaiting!

    Lubię to

  5. A mi podoba się obecny styl w SM 🙂 W sumie nigdy nie widziałam żadnego podobieństwa między zespołami Ale skoro tak twierdzicie to ok 😉 Piosenka jest przyjemna A teledysk jest inny niż te które mieli dotychczas 🙂 Czekam tylko żeby zobaczyć całą choreografię najlepiej dance version ♡ Dla mnie jest super ♡♡

    Lubię to

  6. za MV mam ochotę ubić SM, tak kiczowatego teledysku po nich to ja się nie spodziewałam… teledysk wygląda jak po 5 zł… tragedia, Comeback po tak długim czasie atu coś takiego!!!!
    za to sama piosenka świetna jak na Shinee przystało.

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

