[MV] SF9 – Fanfare

5 comments

  1. Piosenka ma fajne brzmienie, takie też lekko inne, to dobrze, bo się będzie wyróżniać.
    Teledysk fantastyczny, podoba się m miejsce w którym tańczą. Układ taneczny również na 5+. że nie wspomnę o strojach nooo i ‚visuals on point’ ;D Zaintrygowali mnie, trzymam kciuki, a póki co będę się przyglądać 🙂

    Lubię to

  2. Poznałam tą grupę jakoś na początku roku jak wychodziła ich drama „Click your heart” nie powiem bardzo wyczekiwałam tego debiutu i absolutnie się nie zawiodłam ❤ Piosenka jest świetna, teledysk całkiem niezły no i ten taniec ^w^ osobiście uważam, że przy dobrej promocji mogą na prawdę sporo osiągnąć i czekam na to ❤ a tymczasem SF9 FIGHTING!! \o/

    Lubię to

  3. Jeny przyznaję, że nie miałam wielkich oczekiwań, ale jak widać powinnam, bo ta piosenka jest na prawdę dobra. Dla mnie to taka nutka z dupnięciem, a to bardzo dobrze, bo ostatnio nie licząc BTS, EXO i MOXSTA X… tak trochę średnio było z tym.
    Dodam jeszcze, że tak jak w „Click your heart”, tak w tym teledysku, nadal jestem wpatrzona w Zu Ho ♥.♥ (tak coś czułam, że to raper ale ciii – nie wiem jak wy, ale ja mam już u nich biasa xD)

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

