[Teaser] BTS – Blood Sweat & Tears

8 comments

  1. To jest takie… och, niesamowite. Nie potrafię ująć w słowa tego, jak bardzo jestem zachwycona. A głos Tae, jak go tylko usłyszałam omal się nie popłakałam. Dobrze wybrałam sobie UB ❤

    Lubię to

  2. ARCYDZIEŁO!

    Ale słowo daję, mogliby uprzedzać ;P Dostałam powiadomienie, nastawiłam się na piosenkę z SMStation a tu BTS O.O mału zawału nie dostałam..
    Ale noo cudo! Jestem pod przeogromnym wrażeniem, ktokolwiek za tym stoi to ogromne wyrazy uznania dla tej/tych osoby/ób.
    I muszę koniecznie kupić tę płytę, tylko jeszcze nie wiem za co xD

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

