[MV] LAY – what U need?

7 comments on “[MV] LAY – what U need?

  1. Wiedziałam, że jego debiut będzie cudowny. Piosenka fajna, wpadająca w ucho i trudno się od niej później oderwać. Do tego imponujący głos Laya, taniec i cóż… jest na co popatrzeć ^^ Nie zawiódł mnie i tylko teraz czekam niecierpliwie na cały album. Lay Fighting!!!

    Lubię

  2. To jest piękne, jestem z niego dumna 😀 Znów mam czego słuchać po 50 razy dziennie hahah. Fajnie że to MV pokazuje też jego zdolności taneczne, ciekawe czy Lose Control też takie będzie. Ale wydaje mi się że będzie to bardziej klimatyczne sądząc po zmianie w jego oczach 😀
    I nawet Kasper się załapał do MV, fajnie ich widzieć razem 😀

    Lubię

  3. Bardzo się mi podoba. MV jest takie wesołe i pozytywne, to chyba domena chińskich projektów bo jeden teledysk Lulu też jest tego typu.
    Choreografię to ja kocham, najbardziej oczywiście za to klepanie po tyłku ;D Genialne xD
    Ale tekst..no niezły niezły ^_~
    To co, czekamy na kolejną część! I pamiętajmy o wspieraniu go, toż to jego krwawica, i to dosłownie! Sam napisał, że nie dość że skomponował, napisał i w ogóle stworzył totalnie piosenki, to jeszcze brał udział przy choreografii, strojach, teledysku i ogólnie całym koncepcie, więc naprawdę mnóstwo pracy w to włożył.
    Ciekawa jestem jak tam w Korei i Chinach się jego album przyjął..

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

