Yoon Mi Rae i Jay Park połączyli siły z Far East Movement w nowej kolaboracji

Yoon Mi Rae And Jay Park Team Up With Far East Movement For New Collab

Far East Movement połączyło siły z Yoon Mi Rae i Jay Parkiem.

7 października reprezentant Far East Movement powiedział  My Daily, że data wydania wspólnego utworu tych dwóch koreańskich artystów jest obecnie dyskutowana.

Far East Movement ostatnio pracował z Yoon Mi Rae nad jej ostatnim singlem „JamCome On Baby” i mają nadchodzący utwór z Chanyeolem z EXO, do którego teaser został wydany wcześniej dzisiejszego dnia (poniżej). Piosenka, która ma być wydana 14 października, nazwana została „Freal Luv” i są na niej Far East Movement i Marshmello oraz Chanyeol i Tinashe.

far east movement chanyeol tinashe freal luv


źr: (1)

One comment on “Yoon Mi Rae i Jay Park połączyli siły z Far East Movement w nowej kolaboracji

Dodaj komentarz ^^

