BTS osiągnęło all kill z „Blood Sweat & Tears” i przejmuje listy z „WINGS”

BTS Achieves All Kill With “Blood Sweat & Tears,” Takes Over Charts With “WINGS”

BTS zdobyło szczyty muzycznych list z nowym tytułowym utworem!

Siedmioosobowa grupa wydała nowy album „WINGS” o północy KST 10 października, razem z teledyskiem do ich tytułowego utworu, „Blood, Sweet & Tears”.

O 01:00 KST 10 października „Blood Sweat & Tears” było pierwsze na muzycznych listach Melon, Mnet, Bugs, olleh, Soribada, Genie, Naver Music i Monkey3. Dodatkowo wszystkie 15 piosenek z albumu znalazły się w pierwszej 15 na Melon, Genie, Mnet i Naver Music.

Gratulację dla BTS z okazji ich kolejnej świetnej piosenki i albumu!

Który utwór z albumu „WINGS” jest twoim ulubionym?


źr: (1)

9 comments

  1. Moje chłopaki ♡♡ kawał dobrej roboty odwalili i trzymam dalej za nich kciuki ♡♡♡ jeśli chodzi o piosenki to wszystkie są cudaśne, !ale serce skradlo mi Lies od Jimina i Blood, Swear& Tears ♡♡

    Lubię to

  2. Nie dziwi mnie to wcale, a wcale. Tak trochę śmiesznie, bo osiągają taką popularność, że za chwilę serwery większości aplikacji nie będą w stanie ogarnąć ich filmów i comebacków.
    Tak jak dziś v-app podczas ich show przedstawiającego album WINGS. Bo, że YT zamroziło wyświetlenia to mnie już nie dziwi, większość sławniejszych k-popowych zespołów przez to przechodzi ostatnio ;P
    Ale nooo dumna jestem, a jakże ^_^

    Lubię to

  3. Nie wierzę
    Jak można być tak wspaniałym?!!!
    Są niepowtarzalni
    Album perfekcyjny
    Wszystko mi się podoba
    Nie umiem wybrać bo każda jest boska!!!!
    Nie wierzę w to co osiągnęli jestem taak Dumna 😭😭😭

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

