Data powrotu i nazwa nowego albumu VIXX potwierdzone

VIXX’s Comeback Date And Album Title Confirmed

Jellyfish Entertainment oficjalnie potwierdziło, że boysband VIXX powróci z nowym albumem!

Album ma być trzecią częścią trylogii VIXX, „VIXX 2016 CONCEPTION”. Poprzez swój ostatni projekt grupa znana jest jako „concept-dols” (kombinacja słów koncept i idol). VIXX ujawniło, że trzeci album nosić będzie nazwę „Kratos”, jako kontynuacja ich wcześniejszych albumów, „Zelos” i „Hades”.

Jako, że VIXX ewoluowało powoli jako całość poprzez kontynuację swoich albumów, wiele osób ciekawych jest, jak „Kratos” zakończy i podsumuje trylogie. Nadchodzący albumu VIXX, „Kratos” zostanie wydany 31 października.


źr: (1)

4 comments

  1. Nie wiem totalnie czego się spodziewać, ale wiem, że mnie to zaszokuje i to mocno. Nie mają dla mnie litości ci k-popowi artyści słowo daję.
    A fakt, że KRATOS będzie wydany nie kiedy indziej jak w Haloween naprawdę robi dla mnie wrażenie choć na co dzień wagi do tego ‚święta’ nie przywiązuję.
    Jestem oczywiście bez kasy, jeszcze WINGS muszę kupić tak że ja nie wiem co to będzie, ale płytę mieć muszę!

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

