Mnet opublikował zapowiedź tegorocznej MAMA

MAMA (Mnet Asia Music Awards) to jedno z najważniejszych rozdań nagród w koreańskim i azjatyckim przemyśle muzycznym. Mnet, który jest jednym z głównych organizatorów imprezy, opublikował pierwszą zapowiedź ceremonii na swoim kanale na YouTube.

Z powyższego filmu możemy się dowiedzieć, że tegoroczna MAMA, tak jak poprzednia, będzie mieć miejsce w Hong Kongu, dokładnie 02 grudnia 2016 roku.

Nie zostało jeszcze ujawnione jacy artyści pojawią się na imprezie, choć w internecie krążą już rozmaite spekulację. Jak myślicie, kto pojawi się na scenie tegorocznej MAMA?

 

5 comments on “Mnet opublikował zapowiedź tegorocznej MAMA

    • Ojej, wybacz, chyba źle to napisałam… Będę oglądać na żywo, ale online z domu ^^’ Moja coroczna tradycja, biorę wtedy wolny dzień i śledzę tą imprezę 🙂 Niestety raczej nigdy nie uda mi się wybrać do Azji, a co dopiero wbić na taką imprezę, ale mocno trzymam kciuki oby Tobie za rok się udało 🙂

      Lubię

      • Już rozumiem 😉 Całkiem fajna ta tradycja 🙂 Miłego oglądania 🙂 ^^ ❤
        Tak myślałam, że jak uda mi się choć trochę nazbierać kasy, to bym się wybrała. Jeśli nie za rok, to za dwa lata 😉 Na szczęście jestem w takiej sytuacji, że pracuję, no i mogę trochę odłożyć. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć 😉

        Lubię

Dodaj komentarz ^^

