SM Entertainment wydaje oficjalne oświadczenie o kondycji Lay (EXO) po tym jak zasłabł na lotnisku

SM Entertainment Releases Official Update On EXO Member Lay’s Condition

Po niespodziewanej wiadomości, że Lay nagle zemdlał na lotnisku Incheon, SM Entertainment wydało oficjalne oświadczenie o stanie Lay’a.

11 października SM Entertainment oznajmiło: „Lay chwilowo zasłabł z powodu braku snu. Według lekarza będzie czuł się dobrze po dłuższym odpoczynku. Lay powróci do dormu, by trochę odpocząć.”

Lay planował udać się do Japonii na nadchodzący solowy koncert EXO, gdy nagle zemdlał przed wejściem na pokład samolotu. W odniesieniu do koncertu EXO 12 i 13 października SM Entertainment oznajmiło: „Ma wielkie pragnienie dołączyć do koncertu, więc planujemy podjąć ostateczną decyzję po sprawdzeniu jego kondycji.”


źr: (1)

12 comments

  1. Szkoda mi go…
    Nie mogę się doczekać na jego solo
    No i na debiut pierwszego sub uunitu exo
    Wg to nw czy pamiętacie, ale SM obiecywali jeszcze solowy debiut Seolhyun pod koniec listopada a póki co cisza i nic nie słychać. …

    Polubienie

  2. Można marudzić na SM, ale to nie do końca tylko ich wina. Lay również sam sobie za dużo narzucił. Niestety. 😦 On chcę za bardzo wszystkim dogodzić . I swoim fanom i wszystkim fanom EXO . Ostatnio na koncercie Suho wspomniał, że Lay przygotowując swoją płytę nie wiele sypiał. A liczne koncerty EXO raczej nie pomagają. Mam nadzieje, że Lay nabierze rozumu i spasuję trochę, na co również mam nadzieję SM mu pozwoli. Ja tam na jego płytę mogę jeszcze poczekać, najważniejsze jest dla mnie jego zdrowie :(. I myśle, że dla reszty wiernych fanów również 🙂

    Polubienie

  3. Oni w dużej mierze sami narzucają sobie takie tempo, im więcej pracują tym więcej zarabiają z pogoń za pieniędzmi to wcale nikogo nie dziwi. Poza tym to że są teraz jednym z czołowych boysbandów w Korei to jeszcze o niczym nie świadczy, bo sława jak szybko przychodzi( w ich przypadku) to i szybko może odejść… Wystarczy by się porządnie wyspał i będzie ok.

    Polubienie

  4. Z jednej strony jestem zła nieco na SM ale z drugiej zaś wiem że i Lay jest tu winny. Z tego co ostatnio zauważyłam, to jest on pracoholikiem. Niestety. Jedyne wyjście to osoba jakaś która będzie go hamować i dbać o to by odpoczywał, albo solidny ‚opieprz’ od fanów, bo my naprawdę martwimy się o jego zdrowie, i jak dla mnie nie ważne by wszystko było jak najszybciej ale by skończył to w zdrowiu.
    Cieszę się, że chociaż nie skończyło się to bardzo poważnie.

    Polubienie

    • to z fanami to nie jest dobry pomysł oni i tak wywierają na idolach zbyt duży wpływ…
      dopóki sam nie zrozumie że musi w pierwszej kolejności myśleć o sobie a nie o karierze.

      Polubienie

  5. Moje słoneczko 😦 Wyglądało to dość poważnie, ale z tego co widziałam i słyszałam dziś już czuje się wiele lepiej. On serio musi przystopować, to nie pierwszy raz kiedy tak słabnie, a i nie tylko SM tu winne a i on sam, bo ten chłopak nie wie co to odpoczynek :/ W każdej wolnej chwili albo ćwiczy na siłowni, albo komponuje, pisze, tańczy… Ja rozumiem że jest ambitny, nie chce zawieść fanów itd., ale kurde, Lay my się o ciebie martwimy i znacznie bardziej wolimy poczekać na album w który wkładasz tak wiele serca i pracy niż widzieć cie w złej kondycji 😦

    Polubienie

Dodaj komentarz ^^

