Nam Taehyun (WINNER) zawiesza aktywność na nieokreślony czas z powodu problemów zdrowotnych

Nam Taehyun

12 października YG Entertainment wydało oficjalne oświadczenie odnośnie stanu zdrowia Nam Taehyun z WINNER.

Agencja wyjaśniła, że była świadoma problemów ze zdrowiem psychicznym Nam Taehyuna jeszcze za czasów jego dni jako trainee, ale jego kondycja znów zwróciła uwagę, kiedy pogorszyła się w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Kontynuując, YG Entertainment ogłosiło, że plany WINNER co do wydania nowej piosenki zostały przesunięte na nieokreślony termin.

„Po dostrzeżeniu, że miałby problem z dalszą promocją, zdecydowaliśmy, że jego przyszła aktywność zostaje zawieszona, by skupił się na powrocie do zdrowia. Ta decyzja została podjęta, ponieważ jego zdrowie jest najwyższym priorytetem. Obecnie jest w domu ze swoją matką, gdzie otrzymuje leczenie, zamiast pozostawać w dormie”, wyjaśniło YG Entertainment.

Agencja kontynuowała, mówiąc: „Nie jesteśmy obecnie w stanie przewidzieć, kiedy WINNER powróci, co jest bardzo niefortunne. Jakkolwiek, inni członkowie WINNER, razem z YG, starają się jak mogą by przejść przez ten pierwszy kryzys, który uderzył w  grupę.”


źr: (1)

8 comments on “Nam Taehyun (WINNER) zawiesza aktywność na nieokreślony czas z powodu problemów zdrowotnych

  1. Zdrowiem psychicznym???? Czy ktoś wie co dokładniej może mu dolegać? Jestem szczerze powiedziawszy przerażona w tym momencie i bardzo się martwię…a nawet nie jestem ich mega fanką.. Mam nadzieję, że to nic bardzo poważnego i że wydobrzeje.. Cieszę się, żę dostrzegli to i że od razu zareagowali. Mądra decyzja.
    Mam nadzieję, że fani zwłaszcza koreańscy okażą mu zrozumienie oraz wsparcie.

    Lubię

    • Taehyun pisze i komponuje sporo piosenek dla WINNER. Sam między innymi jest autorem większości piosenek z ich ostatniego albumu. Niestety przez to że YG nie promuje ich jak należy (pierwszego comebacku doczekali się po 2 latach) to i wielu fanów odeszło, zmęczonych czekaniem. Ale to co prawdopodobnie było przyczyną, to fakt, że piosenki WINNER wypadły słabo w tamtym okresie. Powodem była zbyt długa przerwa i mały rozgłos, ale Taehyun zaczął się obwiniać, że to przez niego, bo w końcu to jego piosenki.
      Z tego co podało YG wynika również, że Taehyun już jako trainee miewał lekkie zawachania nastroju, które wynikały z jego dzieciństwa (wychowywanie się bez ojca i bycie ofiarą przemocy w szkole ze względu na zachowanie). Dodatkowo Taehyun jest typem introwertyka i kiepsko radzi sobie z życiem w grupie.

      [Mam nadzieję, że nie zanudziłam]

      Liked by 1 osoba

      • Coś ty, cieszę się i jestem CI wdzięczna że zechciałaś poświęcić czas na wyjaśnienie mi tego. Dziękuję.
        To teraz jest mi teraz jeszcze bardziej przykro. Mam nadzieję, że wytwórnia wyciągnie z tego stosowne wnioski i zrozumie, że każdy zespół zasługuje na równe traktowanie, a zwłaszcza gdy sam pracował nad swoim albumem.
        Mam nadzieję, że wsparcie fanów doda mu wiary w siebie i że wróci do nas 🙂

        Lubię

  2. Wyczekiwałam powrotu Winner, ale rozumiem sytuację, zdrowie Taehyuna jest najważniejsze. Niech wypoczywa i zdrowieje. Prawdziwi fani będą czekać ile potrzeba. i zawsze kibicować jemu oraz grupie.

    Lubię

  3. Czytałam że jego stan może być spowodowany tym że nie czuje się dobrze w grupie i o wiele bardziej woli karierę solową… jeśli to prawda i Tae odejdzie z Winner… nie chciałabym tego. Dziwi mnie tylko czemu YG i on sam zdecydował się na występowanie w grupie jeżeli czul że nie nadaje się do tego. Mogli zrobić z niego solistę.

    Lubię

    • O rety… Naprawdę mam nadzieję, że to nie o to chodzi 😦 Winner są świetną mieszanką osobowości i najlepsi są w 5. Marzę o tym żeby mogli świętować 10 rocznicę udanej kariery artystycznej niczym Big Bang. To są bardzo zdolni chłopcy, zasługują na sukces.

      Lubię

  4. Pingback: WINNER dziękuje fanom w dzień 3 rocznicy zwycięstwa w programie surwiwalowym | K-Pop LivePolska

Dodaj komentarz ^^

