Producent „Cypher 4” BTS przeprasza grupę za użycie kopii utworu instrumentalnego

bts 1

Tricky Stewar, producent, który pracował z BTS nad „Cypher 4”, jedną z piosenek z „WINGS”, oficjalnie przeprosi grupę za to, że wcześniejsza wersja instrumentów w piosence została użyta przez zespół z Holandii w 2015 roku.

Tutaj jest tweet Tricky Stewarta, który wyjaśnia, co się stało:

[tłum. tweeta: „Kiedy nadarzyła się okazja pracy z BTS i Big Hit, byłem bardzo podekscytowany możliwością włożenia czegoś w ten projekt.

Podczas procesu spotkałem się ze swoimi współpracownikami, by zobaczyć, czy mamy utwór, który pasowałby do grupy. Zauważyłem utwór, który został stworzony jakiś czas temu,który wydawał się idealnie pasować.

Bez mojej wiedzy, jeden z moich współpracowników, Spanker, wydał wersję tego utworu dla grupy SFB, ze swojego rodzinnego kraju, Holandii, 21 listopada 2015 roku.

Ponieważ nie wiedziałem o tym aż do tej chwili, nie mogłem poinformować o tym Big Hit i BTS. Jestem bardzo dumny z tego, jak wyszedł Cypher i bycia częścią takie wspaniałej całości, jaką jest album WINGS, ale bardzo, bardzo przepraszam za zamieszanie jakie przyniosłem BTS, Big Hit, a w szczególności fanom na całym świecie. Spanker i ja mamy nadzieję stworzyć więcej muzyki z BTS w przyszłości.

Tricky Stewart”]

Big Hit Entertainment także wydało oświadczenie w tej sprawie, nawiązując do oświadczenia napisanego przez Tricky Stewarta. Agencja oznajmiła: „Tricky Stewart i jego zarząd przyznali się do swojego błędu i wzięli za niego pełną odpowiedzialność, jak i obiecali zająć się tą sytuacją tak szybko, jak to możliwe, by zminimalizować szkody wyrządzone BTS.”

Big Hit powiedziało: „To nie wina BTS. Raczej są oni ofiarami. Dlatego poprosiliśmy o przeprosiny [od Tricky Stewarta] BTS i fanów na całym świecie.”

Posłuchajcie obu piosenek poniżej:


źr: (1)

4 comments on “Producent „Cypher 4” BTS przeprasza grupę za użycie kopii utworu instrumentalnego

  1. To jest to, antyfani wielokrotnie oskarżają jakiś zespół o popełnienie jakiegoś błędu podczas gdy sam zespół nawet nie miał w tym udziału, i mówię tu nie tylko o BTS ale o wielu innych.
    Chłopacy mogą pisać teksty, produkować niektóre utwory, ale jak widać po napisach przy piosenkach, nie wszystko jest przez nich zrobione toteż nie za wszystko powinni ponosić odpowiedzialność, tym bardziej, że sama wytwórnia nie była tego świadoma.
    Dobrze że się to jednak wyjaśniło. Noo i bardzo nieodpowiedzialne zachowanie Spankera, oby wziął z tego nauczkę na przyszłość.

    Lubię

  2. dlatego najlepiej jest jak idole sami piszą piosenki dla siebie a nie korzystają z gotowców napisanych przez kompozytorów.
    w wyjaśnienie tego gościa nie wierze, każdy tak mówi nie wiedziałem.,. jak dla mnie to dobrze wiedział że ta piosenka trafiła do kogoś innego. Dał ją dla BTS bo może faktycznie do nich pasowała albo nie miał innej „fajnej” a zależało mu na pracy w branży kpop.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

