Jimin założył buty GUCCI’EGO warte €895

Można się było domyśleć, że dzięki ogromnej popularności BTS chłopcy mają niezłą wypłatę 😉

Jimin założył buty marki GUCCI, które kosztują około 3 851 zł.

Suga nie gorszy, kupił sobie torbę marki LOUIS VUITTON za około 7 402 zł.

Ubrania sceniczne chłopaków też nie są wcale tańsze od ich prywatnej garderoby.

Koszula J-HOPE – 2 022 zł

Koszula Jimina – 2 545 zł

Kurtka/katana Sugi – 4 875 zł

Buty Rap Monstera – 3 810 zł.

Reklamy

27 comments

  1. Yhmmm nooo to chodziły mi myśli o kupieniu czegoś z ich garderob,y bo po prostu są to ładne rzeczy (zwłaszcza te koszule _) , ale chyba poprzestanę na podziwianiu ;P
    Co do scenicznych i rzeczy do promocji, wcale bym się nie zdziwiła gdyby dostali je od firm je produkujących, w końcu niejako je reklamują, czyż nie?
    V na wczorajsze urodziny dał Jiminowi też nie najtańszy sweter, od Gucciego, cena też w tysiącach temu Jimin był taki zszokowany jak prezent otrzymał 😀

    Lubię to

      • Tu nie chodzi o promowanie samej firmy, bo tak GUCCI jest znany. Jednak idąc tokiem myślenia przedsiębiorców, kto kupi coś za kosmiczne ceny jeśli się tego nie wypromuje? Przykład. Fani widzą, że o ktoś kogo bardzo lubią ma fajne buty. Co może sobie pomyśleć? Chcę takie i je kupuje. Na tym polega dawanie popularnym ludziom rzeczy za darmo. I z tego co ja wiem najdroższe firmy jak np. GUUCI czy Armani właśnie bardzo często dają rzeczy za darmo tym popularnym. Ci mają darmowe rzeczy, a firmy darmową promocję danego produktu sooooooo…

        Lubię to

        • Masz rację, ale w tym przypadku chodzi mi o konkretną firmę, nie mówię że wszyscy sami to kupują lecz, nie jest to dla mnie dziwne, że Suga mógłby kupić sam z własnej wypłaty torbę za 7,5 tys 🙂
          Jeśli chodzi o sceniczną garderobę to oni nawet grosza z własnej kieszeni nie wydają na żadne z ubrań 😉

          Lubię to

  2. A wiecie, że oni w większości mają to za darmo? Ją bardzo popularni, więc robią reklamę jeśli zakładają lub pokazują się w jakiś ciuchach. Rozumiecie. ,,OMG jaka fajna koszulka. Chcę taką! Będziemy dopasowani” i sprzedaż danych marek rośnie. Moim zdaniem to nie tylko co ,,kto bogatemu zabroni” tylko raczej ,,kto popularnemu nie da” jakkolwiek to brzmi xD

    Lubię to

    • no na pewno nie większość, tym bardziej z takich marek jak GUCCI czy LOUIS VUITTON, chyba, że chodzi o sceniczne ubiory to już się z tym zgadzam, mają wszystko za darmo i nie zdziwiłabym się również jakby niektóre z tych ubrań mogli brać na własnosć 🙂

      Lubię to

      • Twoim zdaniem nie większość, ale dla mnie większość. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Szanuję to. Ja tam uważam, że większość, bo kiedyś widziałam filmik jak chyba Rihanna dała okulary przeciwsłoneczne Chanel fance, bo ona powiedziała, że jej się podobają, a Rihanna(chyba), że i tak dostanie więcej, więc może jej je dać. Albo jak aktorzy dostają mega drogie zegarki. Znane osoby są reklamą dla znanych marek. Jeśli chodzi o sceniczne ubiory to mam podobne zdanie do twojego, że z góry mają wybrane przez stylistów ciuchy i to nie jest tak, że ,,TY! UBIERZEMY JIMINA NA TEN WYSTĘP W ARMANIEGO TO KUPMY MU ZA 5tys KOSZULĘ! A CO TAM. Zwyczajnie dostają jakieś ciuchy i szykują do tego stylizacje :>

        Lubię to

Dodaj komentarz ^^

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s