Sohyun i Jihyun będą kontynuować karierę jako aktorki!

Znalezione obrazy dla zapytania jihyun sohyun Dzisiaj okazało się, że Gayoon podpisała kontrakt z wytwórnią jako aktorka. 

To samo z Sohyun i Jihyun. Sohyun podpisała kontrakt z 935 Entertainment a Jihyun z  Artist Company.

Wychodzi na to, że tylko Hyuna oraz Jiyoon zdecydowały się kontynuować karierę jako idolki.

Co o tym myślicie?

Znalezione obrazy dla zapytania 4minute together

6 comments on “Sohyun i Jihyun będą kontynuować karierę jako aktorki!

  1. Ja jestem załamana tym, że Gayoon zdecydowała się zostać „tylko” aktorką. Uwielbiam jej głos, jest moją ulubioną koreańską piosenkarką, to okropne, że nie będzie już okazji usłyszeć jej w nowych piosenkach T_T

    Lubię

    • Ja też liczyłam że będzie się promować jako wokalistka, jej głos jest naprawdę ładny. Nie powinna z nie go rezygnować :(. No ale co zrobić? Życzę wszystkim dziewczyną dalszych sukcesów 😉

      Lubię

  2. Fajnie, lubiłam Love Cells i Never Die z Jihyun. Sohyun co prawda jako aktorki nie miałam okazji jeszcze oglądać chociaż wiem że grała jakieś małe role, ale jeśli tylko coś z nią wyjdzie chętnie obejrzę.
    W sumie miałam nadzieje że podejmą się jakiegoś projektu muzycznego, ale cóż. Życzę im powodzenia 😀

    Lubię

    • Oh wait, po przeczytaniu dalszej części postu straciłam wątek z Gayoon. Po przeczytaniu ostatniego komentarza dotarło do mnie co się stało. (jestem genialna, mhm, wiem.) Kurde.. Myślałam że chociaż ona wyda album bo jej głos jest wspaniały i szkoda by poszedł w zapomnienie 😦

      Lubię

Dodaj komentarz ^^

