BTS podbija listy w Chinach pomimo braku promocji w tym kraju

BTS 2

Czy jest coś co może zatrzymać tą grupę?

BTS kontynuuje królowanie na listach z „Blood, Sweat & Tears” z ich drugiego pełnego albumu „WINGS”. Grupa osiągnęła all kill na koreańskich listach i zajęła pierwsze miejsce na iTunes album chart w Stanach Zjednoczonych.

Teraz zajęli szczyty list przebojów w Chinach – „Blood Sweat & Tears” zajęło pierwsze miejsce na QQ Music i YinYueTai, pomimo braku promocji w tym kraju.

BTS QQ

Po wydaniu „WINGS” album osiągnął szczyt na 98 listach w 60 różnych krajach i BTS udowodniło swoją popularność na świecie.


źr: (1)

12 comments on “BTS podbija listy w Chinach pomimo braku promocji w tym kraju

  1. Ja ich nie ogarniam
    Jak można zarobić coś takiego
    Jak oni się z tym czują że zna ich cały świat
    I przez comeback zdobywają wszystko,pobijaja wszystkich
    Można ich nie słuchać,ale na pewno trzeba mieć szacunek…
    Bo to co robią jest po prostu jakaś magią
    KOCHAM ICH NAD ŻYCIE I ZAWSZE BĘDĄ WIERZYĆ W NICH!!!!

    Lubię

  2. Boże brak mi słów:O ale jestem z nich mega dumna i mega szczęśliwa że tak dobrze sobie radzą ❤ 3mam za nich kciuki i życzę im dalszych sukceców bo według mnie zasłużyli na to 🙂 i strasznie bym chciała żeby u nas w Polsce BTS stali się popularniejsi:)

    Lubię

  3. Jestem z nich tak strasznie dupna 😀
    Im dłużej robią to co kochają, tym większe mam wrażenie, że dla nich powiedzenia takie jak „nie ma rzeczy niemożliwych” są w 100% prawdziwe.
    Pomijając ich wygląd, niesamowity talent i ciężką pracę, myślę, że ich sukces to też silna determinacja i zachowanie, które wyjątkowo (bo wszyscy dobrze wiemy, że kpop rządzi się innymi prawami i idol musi być w końcu jak jakieś bóstwo) bardziej przypomina zwykłych ludzi a nie wytrenowane roboty.
    Liczę na to, że nigdy się nie zmienią i staną się jeszcze sławniejsi.
    FIGHTING CHŁOPAKI!

    Lubię

  4. Ahhh z każdym combackiem mnie zaskakują…jestem tak bardzo z nich dumna. I mam nadzieje że osiągną wszystko o czym marzą, oraz że będą jeszcze bardziej popularni w Polsce, mimo że sporo osób by tego nie chciało, to nie obchodzi mnie to 🙂 Czekam aż podbiją polskie listy muzyczne XDDDD

    Lubię

  5. Ehh… Pamiętam jak jeszcze debiutowali. Spodał mi się wtedy koncept ale myślałem „podoba mi się ta grupa” . Potem dość szybko mi się znudzili, ale dalej sprawdzałem nowości od nich choć mało co mi się podobało, aż do „danger”. Od tego comebacku na nowo coraz bardziej się do nich przekonywałem, A od „I need you” mam za każdym razem coraz mocniejsze wrażenie że oni wyniosą Big Hit wysoko w górę. Przy tym comebacku przekonali mnie że zrobią z big Hit to co Big Bang zrobili z YG. Nie umniejszając w żaden sposób zasługom tych drugich ,których zresztą też bardzo lubię. Po prostu BTS to jest nieustanny progres.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

