[MV] I.O.I- Very Very Very

8 comments on “[MV] I.O.I- Very Very Very

  1. Również bardziej odpowiadał mi koncept w stylu Whatta man, ale ta piosenka jest całkiem przyjemna a teledysk kolorowy. Bardzo bym chciała żeby zdążyły promować się z jeszcze jedną piosenką. Nie podobała mi się cała idea programu Produce 101, ale polubiłam IOI, fajna mieszanka osobowości, nie chcę żeby się rozstawały 🙂

    Lubię

  2. Bardzo dobrze, że to już koniec. Dziewczyny powinny skupić się na swoich zespołach. To musi być dla nich trudne promować się w 2 zespołach jednocześnie. ioi to była typowa maszynka do zarabiania pieniędzy. Na 1 promocji powinno się skończyć.

    Lubię

  3. Śmierdzi mi tu Red Velvet, i to bardzo poprzez koncept teledysku, może i sceny nie były podobne, ale całokształt już bardzo no i jeszcze to powtarzanie jednego wyrazu, jak dla mnie cały wers składający się z powtarzającej się sylaby to już jest przesada. Może i piosenka fajna, chwytliwa, to jednak nie ujął mnie teledysk. ani choreografia, choć jest pół stopnia lepiej niż inne gbandy.

    Lubię

  4. Też podlatuje mi tutaj „Russian Roulette” Red Velvet w MV, ale słyszałam że ten sam reżyser..
    Piosenka przyjemna, ale mnie bardziej przekonuje Whatta Man 🙂
    W sumie trochę mi szkoda że się rozpadną, miło się je oglądało razem podczas różnych variety czy promocji.

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

