BTS mówią o użyciu „Demiana” w „WINGS”i o nazwie programu, w którym chcieliby się pojawić

bts kbs 2

17 października BTS pojawili się w „Culture Plaza”, gdzie mówili o swoim najnowszym comebacku z „WINGS”.

Reporterka Shim Yeon Hee oznajmiła, że wzrosła sprzedaż noweli „Demian” napisaną przez Hermanna Hesse przez to, że chłopcy użyli fragmentów i motywów w swoim albumie z tej książki. 

Podczas backstage na ‚Music Bank’ 15 października, zapytała się ona BTS o użycie „Demiana” w „WINGS”.

Rap Monster odpowiedział „Czuliśmy, że jest wiele podobieństw między „Demianem” a rzeczami, które chcielibyśmy powiedzieć. Więc, użyliśmy wiele obiektów, elementów z 
„Demiana” w naszych promocyjnych zdjęciach do albumu oraz w teledysku”

 

bts kbs

Shim Yeon Hee opowiada, że oprócz ich fanów, sami członkowie powiedzieli, że przeczytali książkę, aby zrozumieć motywy użyte w ich albumie. Suga przyznał: „Na początku mi się nie podobała książka, ale przeczytałem ją ponownie i na prawdę polubiłem ją”.

Kiedy chłopcy zostali zapytani w jakim programie rozrywkowym chcieliby się pojawić, Suga i J-HOPE odpowiedzieli, że w „Happy Together” i poprosili prowadzącego Yoo Jae Suk’a o zaproszenie ich do show.

 

bts kbs 3

Zaciekawiła was powieść „Demian”? Bo mnie tak:) 
Tutaj macie napisane o czym to jest KLIK

źródło: allkpop

12 comments

  1. Zaciekawiła i to bardzo, choć jeszcze jej nie przeczytałam, a bardzo bym chciała.
    I tu pytanie do tych co ją przeczytali–> w jakiej formie ją czytaliście? Bo ja bym chciała sobie kupić normalnie książkę, po polsku oczywiście, ale jedyna jaką znalazłam jest za ponad 90zł O.O a tyle nie dam i chyba będę się musiała zadowolić pdf…

    Lubię to

    • Z tego co widzę to pozostaje ebook/pdf. Tu chomik pomoże, no albo biblioteka. Bo tak jak pisałam, oszukałam się jak głupia tej książki, ale po polsku jest za ponad 90zł na allegro, a tak to w po angielsku, niemiecku, a nawet po czesku O.O
      kuurcze gdyby tak reedycję jakieś wydawnictwo zrobiło..

      Lubię to

      • Ja jestem zwolenniczką papierowych książek, przekopałam wszystkie możliwe dyskonty książkowe i serwisy aukcyjne i jedyne co znalazłam to 2 wydania z 1968 wydawnictwa poznańskiego (z czego jedno kupiłam ja) i właśnie to wydanie za ponad 90zł. Więc myślę że nie ma już czego szukać …..

        Lubię to

        • Chociaż stare, to może powiedzieć że trochę warte ceny. Dbaj o nią to kto wie za ile ją kiedyś sprzedasz 😉
          Ja niestety na taki wydatek pozwolić sobie nie mogę. Myślałam o wersji angielskiej ale ciężko mi niektóre rzeczy zrozumieć. Może jak się mi spodoba po polsku to wtedy o tym pomyślę 😉

          Lubię to

Dodaj komentarz ^^

