Lay (EXO) prosi fanów by nie obwiniali SM Entertainment o jego ostatni incydent z zasłabnięciem

Lay

Lay z EXO poprosił fanów, by nie obwiniali SM Entertainment  za jego ostatni incydent z zasłabnięciem.

Wcześniej, 11 października Lay zmartwił wielu fanów kiedy stracił przytomność na lotnisku. Powrócił do swojej aktywności dzień po tym incydencie, sprawiając, że wielu fanów zaczęło obwiniać SM o jego słabą kondycje.

Na wydarzeniu związanym z chińską dramą „The Mystic Nine”, 19 października, Lay został zapytany o ostatni incydent i swoje zdrowie. MC martwił się o Lay’a, pytając: „Nie odpoczywasz wystarczająco w te dni?”

W odpowiedzi Lay wyjaśnił: „Zasłabnięcie to moja wina. Proszę nie obwiniajcie mojej agencji. Chcę jeszcze raz podkreślić, że to ja decyduje o wyglądzie mojego harmonogramu. Jestem także typem, który nie lubi akceptować porażek, więc robię tylko rzeczy, którym potrafię podołać. Moja wytwórnia także szanuje moją opinie.”


źr: (1)

5 comments on “Lay (EXO) prosi fanów by nie obwiniali SM Entertainment o jego ostatni incydent z zasłabnięciem

  1. To normalne że będzie bronił dobrego imienia agencji, oni tak im ryją mózgi że sobie tego nie wyobrażacie.
    Szkoda że chłopak nie szanuje własnego zdrowia tylko goni za pieniędzmi, trochę w złym świetle go to pokazuje…

    Lubię

    • Nie powiedziałabym że goni za pieniędzmi, on z natury jest pracoholikiem i ciągle wyznacza sobie nowe cele, chce się rozwijać. A to że zarabia na tym pieniądze to dodatkowy fakt i nie jest to niczym złym. + część tych „pieniędzy za którymi tak goni” często przeznacza na różnorodne cele charytatywne, ostatnio np. zafundował 10 karetek które mają być przeznaczone dla oddziałów ratowniczych w biedniejszych częściach Chin. Bierze udział w wielu wydarzeniach charytatywnych w których wcale nie musi udziału brać i często leci z Korei do Chin któryś już raz w tygodniu tylko po to by właśnie wesprzeć dany projekt.

      Słyszałaś kiedyś któregoś idola by mówił by nie obwiniano jego agencji? Bo ja nie. Przynajmniej nie tak bezpośrednio. Zwykle sprawę przemilczają i nigdy nie mówią osobiście że to nie wina agencji.
      „Chcę jeszcze raz podkreślić, że to ja decyduje o wyglądzie mojego harmonogramu.” To jest prawda. Oprócz aktywności z EXO podczas comebacków, koncertów itp. to on decyduje o tym co robi w Chinach, nie SM. Wiem jakie jest SM, ale w tym przypadku akurat nie jest to żadne pranie mózgu. Niektórzy powinni w końcu zdać sobie z tego sprawę i przestać obwiniać SM za wszystko, bo w ostatnich latach w niektórych aspektach naprawdę sie zmienili i zaczęli wyciągać lekcje z pewnych wydarzeń.

      Liked by 2 people

  2. Oj Lay Lay lay co my z tobą mamy i co my z tobą poczniemy..ja rozumiem ambicja, chęć rozwoju itp ale jak nam padnie chłopak to nie będzie w stanie już się w ogóle rozwijać, rozumiem że on tego może nie zauważać, ale niechże ktoś nim tam wstrząśnie no bo ja tutaj za wiele to nie mogę..

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

