Zwycięstwo BTS i występy w „M! Countdown” z 20 października

100,A-Pink,Sandeul,Davichi,SHINee,shin-yong-jae,Se7en,bts,ladies-code,got7,monsta-x,big-brain,ioi,pentagon,sf9

M!Countdown stacji Mnet wraca w tym tygodniu z waszymi ulubionymi artystami!

W tym odcinku IOI  powróciło z Very Very Very„, Shin Yong Jae (4men) wrócił z „Lean On”, Big Brain powróciło z „Sick”Bulldok zadebiutowało z „Why Not”, OhBliss zadebiutowało z „BUNNYBUNNY”.

BTS Davichi zostali nominowani do zwycięstwa, ale to BTS zwyciężyło z „Blood, Sweat & Tears”! Gratulację dla BTS!

W tym odcinku wystąpili:  100%A Pink, B1A4‚s Sandeul, Davichi, SHINee,Se7en, BTS, Ladies’ Code, GOT7, HIGH4:20MONSTA X, Pentagon i SF9. (wszystkie występy w źródle)


źr: (1)

8 comments on “Zwycięstwo BTS i występy w „M! Countdown” z 20 października

  1. Piosenka IOI „Very very very” totalnie wkręciła mi się w mózg i nie może wypaść. A taka niepozorna po pierwszym przesłuchaniu się wydawała, nie sądziłam że tak do mnie trafi ;D

    Lubię

  2. Nie dziwię się i dla mnie oczywistym jest że przez najbliższy czas będą zgarniać wszystkie nagrody w programach jak leci, no chyba nikt tu zaskoczony nie jest, co?
    Ten występ w tych a la piżamach xDD Tak się śmiałam jak występ oglądałam, ale to co zrobili na samym końcu po wygraniu to już w ogóle mnie rozwaliło ;D Genialni!

    tu jest cały odcinek jakby ktoś chciał, a poniżej osobne występy to sobie można poszukać kogo tam się chce ;P http://mwave.interest.me/en/mnettv/videodetail.m?searchVideoDetailVO.clip_id=176638

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

