Hot Debut: EXO First Unit

Klikając w napisy w dolnym rogu filmiku włączycie angielskie napisy🙂

15 comments on “Hot Debut: EXO First Unit

  1. Słodkie❤ Październik? Jeśli okaże się, że ich debiut będzie tego samego dnia co Laya, to chyba pojadę do SM ich wszystkich tam powystrzelać:/😄. Przecież, to logiczne, że debiut pierwszego unitu EXO zbierze całą uwagę, a Lay zostanie przyćmiony:/
    O…zaciekawili mnie swoją nazwą. Fani sądzili, że będzie to EXO-N, ale wygląda na to, że jednak szykuję się coś innego. Jestem baaardzo ciekawa ich debiutu, piosenki i konceptu. Jako fanka życzę im sukcesu🙂

    Lubię

  2. O ja! Co to się ostatnio stanęło że SM dodaje napisy do swoich filmików/pozwala na ich dodanie o.O jestem w totalnym szoku!
    Z tego co widzę, to będzie to coś raczej zabawnego, dla poprawy humoru, cieszy mnie to bo preferuję tego typu muzykę, tzn ballada w ich wykonaniu to będzie cudo i mam nadzieję że takowa na albumie się znajdzie, noo ale😉
    Słyszałam, że mają debiut 31 pażdziernika..wtedy co VIXX i jak mocno wielbię EXO tak ten czas będzie dla mnie ciężki. Jeszcze po drodze Bastarz i 28 Lay.
    A jako że marzę by VIXX dostało choć jedną nagrodę to mocno niepokoją mnie comebacki Twice 24 i BlackPink 1 listopada.. jeszcze BAP i 24K tak że noo ciekawe dni się zapowiadają, wszyscy na raz normalnie.

    Lubię

  3. Oczekuję niecierpliwie!😀 Październik obfituje w mocne comebacki, listopad zapowiada się równie emocjonująco. Chociaż faktycznie martwi mnie ta zbieżność debiutów pierwszego sub-unitu i pierwszego solisty z EXO w tym samym czasie. To nieładna zagrywka, odbieram to jako brak poszanowania dla artystów i fanów.

    Lubię

  4. Pingback: EXO otwiera nową stronę internetową i ujawnia szczegóły dotyczące debiutu ich nadchodzącego sub-unitu | K-Pop LivePolska

Dodaj komentarz ^^

