MV do piosenki ‚Bang Bang Bang’ od Big Bang osiągnął 180 milionów wyświetleń!

Teledysk do ‚Bang Bang Bang’ osiągnął już ponad 180 milionów wyświetleń!

big-bang_1477186089_af_org

Piosenka została wydana niemal półtora roku temu, dokładnie w czerwcu 2015 roku. Szybko stała się jedną z najczęściej oglądanych MV w całym Kpopie! Hit ma już ponad 180 milionów odsłon i pokazuje, że nawet po takim czasie, dostaje mnóstwo miłości!

big-bang_1477186098_untitled-1

Źródło: allkpop.com

8 comments on “MV do piosenki ‚Bang Bang Bang’ od Big Bang osiągnął 180 milionów wyświetleń!

  1. Jestem z nich mega dumna! ^^ Zastanawia mnie tylko, czemu nie wspomnieliście tutaj o tym, że „Fantastic Baby” dobiło do 250 milionów. Kiedy im tyle wbiło, miałam cichą nadzieję, że napomkniecie coś o ich liczbie wyświetleń, a tymczasem nic takiego się nie pojawiło. Wiem, że jesteście zajęci różnymi sprawami i nie oglądacie tylko, które MV mają po ile wyświetleń, ale jakoś tak zabolało mnie to, że nikt nic o tym nie wspomniał.😡

    Liked by 1 osoba

  2. Co tu dużo gadać… Jestem z nich dumna !!!! Nie wstydzę nazywać się V.I.P ! Nigdy nie miałam nawet chodź trochę tej nie pewności. Mogę z dumą powiedzieć że BigBang jest dumą Korei.

    Lubię

  3. BB jest i było i będzie najlepszym kpopowym zespołem i wiedza jak to udowodnić a za niedługo Fantastic Baby dobije pewnie do 300 mln ^^ i to będzie kolejny rekord :*
    Jam jest dumna fanka BB V.I.P forever

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

