[MV]TWICE – TT

30 comments on “[MV]TWICE – TT

  1. Nie tak chwytliwe jak myślałam, że będzie ale i tak coś mi się tam zachaczyło w głowie. Podoba mi się. Jestem zadowolona z dziewczyn i chcę obejrzeć live. Jestem pewna, że publika pokocha ten kawałek i TWICE znowu wbije na szczyt. Byle tak dalej!

    Lubię

  2. Jestem pod ogromnym, pozytywnym wrażeniem ;o To jest cudowne i na to właśnie czekałam❤ Jako ONCE jestem z nich tak dumna❤ Uważam też, że to jest o wiele lepsze od Cheer up. Po za tym to To be continued mnie bardzo ucieszyło ;D Twice fighting!

    Lubię

  3. Chyba zbyt dużo oczekiwałam od dziewczyn. Myślałam, że to będzie chwytliwy kawałek, taki jak „Cheer up” i „Ooh, Ahh”. Jak na razie „TT” nie zapadło mi w pamięć, może jeśli przesłucham go parę razy to bardziej mi się spodoba.

    Liked by 1 osoba

  4. Nie wytrzymałam po pół minucie…Mdła,nijaka jak zwykle od Twice,ale i tak wiem,że będą zgarniały nagrody za byle co.ale spoko biznes musi się kręcić z byle czego….Trzy piosenki,trzy promocje i cztery litery i nic

    Liked by 1 osoba

  5. W sumie to po Cheer up (którego do dzisiaj nie lubię) miałam dość niewielkie oczekiwania co do tego comebacku… i teraz muszę przyznać, że się z tego cieszę, bo niestety piosenka mi się nie podoba nawet bardziej od cheer up:/
    Jestem tak trochę zawiedziona, bo lubię dziewczyny i chciałabym znowu usłyszeć w ich wykonaniu coś podobnie dobrego jak Ooh Ahh

    Lubię

  6. Muszę powiedzieć, że to pierwszy numer Twice, który mi się spodobał🙂 To dla mnie naprawdę coś, bo nie słucham zbytnio damskich grup. I teledysk śmieszny😀

    Lubię

  7. Ja tam jakoś niespecjalnie czekałam na ich comeback jak dla mnie są za słodkie tak jak większość girlsbandów kpopowych, z Twice lubię najbardziej Tzuye dlatego specjalnie dla niej włączyłam tą piosenkę. Hejty pewnie polecą bo jak tak można oceniać xD ale spoko nie obchodzi mnie to ;p

    Lubię

    • Nie wiem jak inni, ale ma osoba przesłuchuje i ogląda jednocześnie wszystkie wydane MV, które są udostępniane na tej stronie. Nieważne jest u mnie czy lubię dany zespół, czy też nie, bo często się zdarza, że nie lubię jakiegoś zespołu, ale jednak piosenka mi się podoba i wspieram przy wbijaniu wyświetleń. Myślę, że część ludzi robi podobnie, a jako, że to jest strona, która umożliwia udostępnienie swej opinii, komentarzy- pisze się krytykę, czy też się chwali – zależne czy danej osobie się podoba czy nie. To wolny kraj – i każdy ma prawo napisać co chce.
      TWICE nie lubię jako zespołu (wybaczcie mi za moją szczerość), ale lubiłam ich pierwsze MV OOH-AAH i CHERR UP, jak i same albumy – ale tutaj dla mnie ta piosenka najnowsza jest mdła ~ Teledysk mi się jak najbardziej podoba, świetne wykonanie, itd. – jednakże człowiek pewnie po TWICE spodziewał się czegoś więcej (chwytliwej piosenki?), więc toteż taka tutaj krytyka.

      Lubię

      • Tak w ogóle – co do szczerej opinii i krytyki. Z tego wynika, że powinnam wywalić mą mamuśkę z pokoju i nie odzywać się do Niej przez jakiś, kiedy oglądając z Nią Music Bank powiedziała, że BTS ma lepszą piosenkę od SHINee. Kocham SHINee i to mój najukochańszy zespół – jestem całym serduszkiem z Nimi – ale jeśli nie lubię samego zespołu BTS, to piosenka ich najnowsza mi się podoba i uważam, że jest bardziej chwytliwa i trafi w gusty w większości ludzi niż taki inny 1of1 związany z latami 90, który nie każdy pamięta xD
        Chcę pokazać przez to, że jeśli nawet najbliższy skrytykuje Twój ulubiony zespół, to cóż z tego ~ Każdy może wygłaszać swoją opinię, a nie mieć o to pretensje ~

        Lubię

  8. Słabiutko moim zdaniem, trochę się zawiodłam😦 MV obejrzałam kilka godzin temu i szczerze mówiąc poza piękną Miną jako piratką i mroczną stylizacją Tzuyu, nie zapadło mi w pamięci kompletnie nic.
    Koncept halloweenowy wydawał się tak świetnym pomysłem dla nich, a jednak wyszło dość kiczowato przy kostiumach Dahyun, Chaeyeon czy Sany, o dziwnych efektach graficznych przy Momo nie wspominając:/
    A Nayeon w roli center mi się już przejadła, ileż można jej poświęcać czasu ekranowego.
    Lubię Twice, przesłucham jeszcze resztę albumu, może tam znajdę jakieś perełki.

    Lubię

  9. Początek mi się podobał… z pierwszą dziewczyną (nie znam ich ;|) i tyle. No cóż, no.
    Acz fajna taka nawet spokojna, chyba lepsza bez oglądania teledysku ; ) i serio nie wiedziałam że to z TT… nawet po tańcu się nie skapnęłam… (moja myśl było, że to taki standardowy ruch w tańcach damskich ;|)

    Lubię

      • Ale… tak się tańczy. xD No chyba że samymi palcami (nie pamiętam jak się ten taniec nazywa) to wtedy machasz palcami.
        Osobiście mi nie przeszkadza, że właśnie tak tańczą żeńskie zespoły.

        Lubię

  10. Wow one wydają „hit” z emotką a 30 września Crayon Pop wydały piosenkę nawiązującą do kota z Ascii art jaka ironia,by kopiować od mniejszych zespół co niej panie JYP?

    Lubię

  11. Fanka nie jestem Ale też w niczym mi nie przeszkadzają – wręcz przeciwnie wolę żeby to one wygrywaly niż padam padam od yg nad którymi wszyscy się zachwycaja A każdy uroczy zespół to zło😄 Niektóre przebrania są niezbyt trafione Ale ta w czarnej sukni,piratka i ta królowa śniegu czy ktoś naprawdę mi się podoba ♡ Piosenka jest ok pewnie za drugim razem spodoba mi się bardziej🙂

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

