Mama Tzuyu nie poznała jej w najnowszym teledysku TWICE?

tzuyu

W najnowszym teledysku TWICE „TT” Tzuyu wcieliła się w rolę wampirzycy, przez co jej mama miała trudności z rozpoznaniem własniej córki. 

25 października dziewczyny gościły w ‚Choi Hwa Jung’s Power Time’, podczas którego DJ Choi Hwa Jung mówił o Tzuyu i jej niesamowitej transformacji na potrzeby teledysku. Idolka skomentowała swój wygląd mówiąc: „Moja mama była bardzo zaskoczona, kiedy mnie zobaczyła w teledysku. Powiedziała mi, że nie mogła mnie poznać”. Jungyeon dopowiedziała: „Tzuyu wtedy po raz pierwszy założyła soczewki”.

Wam się podobała transformacja Tzuyu? Poznaliście ją?

źródło: allkpop

7 comments on “Mama Tzuyu nie poznała jej w najnowszym teledysku TWICE?

  1. ona w tym teledysku to życie wygląda najlepiej ze wszystckich. Jeszcze fajnie wygląda ta w krótkich włosach (nie pamiętam imienia) jako Pinokio, choć przypomina troszku Taemina i któregoś z NCT Dream

    Lubię

  2. Mnie przez chwilę aż zatkało, bo pomyślałam że to jakaś aktorka zatrudniona do teledysku. Tzuyu miała genialną stylizację, najlepszą moim zdaniem🙂 Chociaż jeszcze fajnie wypadły Mina i Jihyo (gdyby darowali jej tą scenkę z lodem :/)

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

