Pożegnanie ~~Bunny

 

Nie mam pojęcia jak się za to zabrać, ale dzisiaj odchodzę z KLP.

Mogliście mnie kojarzyć z kilku recenzji filmów, zbiorów gifów oraz mojej serii ”Poznajcie..”.  Chociaż w ostatnim czasie *dłuższym czasie* nie było mnie tutaj, to czuję się jako część bloga. W ”ekipie” byłam ponad rok i naprawdę był to świetnie spędzony czas. Były wzloty i upadki, ale bardzo się cieszę, że mogłam być częścią tego wszystkiego.

Chcę podziękować zarówno czytelnikom, którzy zostawiali miłe komentarze jak i innym adminom. Dziękuję wam za tą wspaniałą współpracę🙂  Życzę wam powodzenia w dalszym tworzeniu, by nie zabrakło wam motywacji i sił do prowadzenia tego bloga. Naprawdę miło było brać udział w tym wszystkim.

Dziękuję i przepraszam za to jeśli komuś niekoniecznie moje odejście będzie się podobać.

~~Wasza Bunny

3 comments on “Pożegnanie ~~Bunny

Dodaj komentarz ^^

