TWICE grupą, która najszybciej osiągnęła 10 milionów wyświetleń.

Wygląda na to, że BTS właśnie spadło z pierwszego miejsca. Chodzi o pierwszy rekord, który pobili z ‚Blood, Sweat & Tears’, czyli najkródszy czas osiągnięcia 10 milinów wyświetleń. Chłopcy osiągnęli ten wynik w 41 godzin po premierze. Natomiast TWICE osiąnęły tą magiczną liczbę zaledwie 40 i pół godzin po dodaniu MV ‚TT’!

twice_1477405648_Screen_shot_2016-10-25_at_10.27.17_AM.png

Dziewczyny biją kolejne rekordy! Gratulacje!

32 comments on “TWICE grupą, która najszybciej osiągnęła 10 milionów wyświetleń.

  1. Pewnie te 2 minuty w długości trwania teledysków zrobiły różnicę😄
    Myślałam, (i w sumie miałam nadzieję), że chłopcy długo zostaną na pierwszym miejscu, ale i tak gratulacje dla TWICE ^^

    Lubię

  2. Aha czyli teraz robimy to na wyścigi? Szczerze mówiąc rozumiem, że są wyświetlenia gdy piosenka jest dobra… ale szczerze powiedziawszy TT nie porywa….

    Lubię

  3. Zeusie! Czy pod każdym postem informującym nas o tym, że TWICE coś osiągnęło musi być ktoś kto obraża je za wszystko?! Jedyny argument tych osób to to, że są z JYP i to zapewniło im sukces. Nie sądzicie, że to żałosne? Takie teksty tylko udowadniają, że ten blog odwiedza głownie dzieciarnia która nie może przeżyć, że to nie ich ulubiony zespół. Czemu tak wam wszystkim zależy na wynikach? Czy tak bardzo potrzebujecie dowodu, że dany zespół jest dobry? Ich piosenki są wesołe a one same w sobie są wdziękiem i ludzie którym zależy na DOBREJ ZABAWIE I MUZYCE doceniają je. A nie tylko, rekordy, nagrody, popularność oraz kasa, kasa, kasa! Czy ktoś z was ogląda Real Man? Czy widzieliście tych mężczyzn którzy skakali i śpiewali razem z TWICE? W tym programie raz na jakiś czas pojawia się zespół ale przy TWICE to była czysta euforia. Dziewczyny dają radość swoimi piosenkami. Możecie ich nie lubić, ale kontrolujcie się i pokazuje wszystkim, że poziom inteligencji jest dość niski. Można krytykować. Może się wam nie podobać. Można napisać czemu tak uważanie. Ala można to wszystko ująć w kulturalny i inteligentny tekst. Bo to co czytam to czysta ułomność.

    Lubię

  4. Boże TWICE jest tylko grupą która wydaje dobre piosenki. Nie wiem skąd te hejty. Grupa jak grupa. Fajne mają piosenki chociaż ta ostatnia nie za bardzo przypadła mi do gustu ale nie zmienia to faktu, że dziewczyny dają z siebie wszystko. A to że „pokonały ” BTS to nic nie znaczy dla A.R.M.y’ów ( nie wiem czy dobrze napisałam XD) dla nich BTS zawsze jest na pierwszym miejscu i to się liczy a nie liczba wyświetleń.

    Lubię

    • Ej, czy wiesz, że chyba cię za ten komentarz kocham?
      I w sumie, to uważam, że idealnie to podsumowałaś akurat tak, żeby zakończyć KOLEJNĄ już w ciągu tych ostatnich dni istną debatę xD (serio, ja aż specjalnie wchodzę na każdy post o TWICE, tylko po to, żeby poczytać sobie te kłótnie i popatrzeć o co tym razem poszło, albo który komentarz rozpętał burzę xD)
      Jedni uważają że super – ok
      inni że do dupy – ok
      jeszcze inni że TT jest po prostu takie 2/10 – ok
      a cała reszta że to zasługa wytwórni, pieniędzy itd. a talentu brak – ok (nie ma się co kłócić, czyjegoś umysłu i tak nikt nie zmieni i trzeba się z tym pogodzić xD)
      AMEN :DDD

      Lubię

  5. To smutne, że liczba wyświetleń nie jest spowodowana liczbą osób zainteresowanych MV, a znacznie mniej liczniejszą grupą fanów, którzy dla swoich idoli zrobią wszystko. Poświęcają więc czas na „odświeżaniu” MV na Youtube po kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt razy robiąc w ten sposób „sztuczną rzeszę fanów”. Niestety, kolejnym powodem takiego zachowania jest w efekcie skuteczna prowokacja skierowana do konkurencyjnych fandomów.
    Osobiście lubię Twice, BTS jak i wiele innych zespołów i nie zamierzam wypowiadać ani jednego hejtu w kierunku żadnej z grup obecnych na kpopowym rynku, lecz ta niezdrowa rywalizacja fandomów, w szczególności osób w niższym przedziale wiekowym, nie prowadzi do niczego pożytecznego. Trochę w tym zaprzeczenia, gdy fani uwielbiają idoli, którzy tworzą przyjazne więzi i bliskie relacje z członkami innych zespołów, jednocześnie tocząc wojnę między fandomami. Bierzemy przykład z ich dobrych manier, poczucia humoru, determinacji w walce o marzenia i wielu innych pozytywnych cech idoli, a nie miejmy na celu zdeptania drugiego człowieka, proszę.

    Lubię

    • To co napisales/as jest po prostu smieszne, to ze Oppa zostal pokonany i masz bol dupy, nie oznacza od razu ze JYP wykupuje wyswietlenia. Twice maja duze grono fanow, tak jak i BTS i to tylko pol godziny roznicy, wiec nie tak duzo. Jak be te esy beda miec comeback to niech Big Hit „tez” wykupi wyswitlenia bo hajsu maja jak lodu skoro co comeback to tez kilka wersji albumu i niech oni za „wykupione” wyswietlenia pobija rekord Twice

      Lubię

      • To już wiemy dlaczego Twice są tak popularne ! JYP kupuje wyświetlenia i stąd ta cała popularność …..No tak to ma sens😄 A tak poza gratulacjami dla dziewczyn mam pytanie – czy wyświetlenia na Youtube są aż tak istotne ? Bo GFriend nie miały takiego skoku od raxu przy Navillera A zgarnely 14 nagród więc już nie wiem czy to takie ważne żeby znowu obrażać Twice bo przebily BTS……

        Lubię

Dodaj komentarz ^^

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s