Park Bo Gum ujawnił jaki jest, podczas randki

W wywiadzie udzielonym, 28 października, Pak Bo Gum mówił o randkach.

park-bo-gum_1477668944_af_org.jpg

‚Jestem typem człowieka, który zakochuje się od pierwszego wejrzenia.’, powiedział, oraz dodał, że nie ma swojego idealnego typu. ‚Jestem bardzo męski na randkach. Jestem jak  Lee Young, kiedy chce pokazać osobie, że ją lubię.’

Mówił również o rozdarciu, które toczy się w Kim Yoo Jung: ‚Jest wiele scen, gdzie czułem szybsze bicie serca. Bardzo cieszyłem się, po przeczytaniu scenariusza. Poprzez tą dramę, zdałem sobie sprawę z tego, jak przyjemne jest patrzenie tylko na jedną kobietę.’

Źródło: allkpop.com

One comment on “Park Bo Gum ujawnił jaki jest, podczas randki

Dodaj komentarz ^^

