Hyunjoo (April) opublikowała własnoręcznie napisany list, w którym ogłasza swoje odejście z grupy

April Hyunjoo4

Hyunjoo z girlsbandu DSP Media, April ogłosiła, że oficjalnie opuszcza grupę.

29 października Hyunjoo podzieliła się tą wiadomością we własnoręcznie napisanym liście, który opublikowała na fan cafe April.

„Piszę ten list ponieważ muszę wam dzisiaj coś ostrożnie powiedzieć”, napisała Hyunjoo.

„Podczas mojej przerwy mogłam przemyśleć miniony rok i miałam okazję pomyśleć o swoich marzeniach i tym, co chciałabym robić w przyszłości” kontynuowała nawiązując do przerwy w działalności grupy, którą wzięła w maju tego roku z powodu problemów zdrowotnych.

„Podzieliłam się moją siłą i determinacją stojąc przed wami, moi fani, zarówno jako piosenkarka jak i aktorka, i starałam się pracować ciężko by osiągnąć te marzenia… Ale odkryłam, że przygotowania do obu biorą wiele z mojego fizycznego i psychicznego zdrowia”, napisała  Hyunjoo.

April Hyunjoo

„Podczas tego czasu kompletacji zdecydowałam skupić się na aktorskiej drodze, co było moim marzeniem odkąd byłam młoda”, ujawniła. „Więc opuszczam April by podjąć nową próbę walczenia o marzenie zostania aktorką ‚Lee Hyun Joo’.”

Hyunjoo wyjaśniła: „Ostatnio miałam szczęście pojawić się jako aktorka w dobrej pracy i ta praca będzie moim początkiem pokazania się wam jako aktorka Lee Hyun Joo.”.

Pracą do której nawiązuje wydaje się być nowa web drama OCN „Momin’s Room” (roboczy tytuł), gdzie pojawienie się Hyunjoo zostało potwierdzone kilka dni temu, 25 października.

„Otrzymałam tak wiele miłości i wsparcia od was poprzez April i nie zapomnę tych wspomnień, ale będę je pielęgnować! Będę kimś kto da wam wszystko zawsze i wszędzie, bym mogła rozwijać się i uczynić was dumnym!” kontynuowała Hyunjoo.

„Moje serce boli jak pomyślę o naszych Fineapples, którzy muszą być dzisiaj bardzo skołowani i zaskoczeni, ale mam nadzieję, że zobaczycie to jako zaprezentowanie wam lepszej mnie. Mam nadzieję, że wszyscy możemy zawsze cieszyć się wspólnie i być szczęśliwi!” powiedziała.

Hyunjoo zakończyła: „Więc proszę ofiarujcie swoje wsparcie i miłość członkiniom April i mi, Lee Hyun Joo~ Fineapples~ dziękuje wam, kocham was~ <3”

April Hyunjoo2

Źródło DSP Media odpowiedziało na ogłoszenie Hyunjoo mówiąc: „Hyunjoo planuje pracować jako aktorka, a my planujemy dodać członkinie do April”.

Co myślicie o decyzji Hyunjoo o opuszczeniu April?


źr: (1)

6 comments on “Hyunjoo (April) opublikowała własnoręcznie napisany list, w którym ogłasza swoje odejście z grupy

  1. April to porażka tej agencji, nawet jeśli one mają talenty to agencja je skutecznie zmarnowała kazać im śpiewać to coś co do tej pory wydały.
    Jeżeli woli aktorstwo do dobrze! życzę jej powodzenia!

    Lubię

  2. Najpierw odeszła ich liderka teraz kolejna dziewczyna…Więc planują dodać nowe do zespołu w końcu:/ A kto tam w ogóle teraz został w tej agencji po rozpadzie Kary i Rainbow ? A co do piosenek to ich maknae ma 15 lat więc nie wiem co tu oczekiwać jakiego innego konceptu…..W sumie Muah! to jedna z piosenek które często słucham więc nie mam zastrzeżeń a jak ktoś lubi słodki styl to już w ogóle jest zadowolony więc to nie wina piosenek.

    Lubię

  3. Nie mam pojęcia dlaczego prawie każda słabsza wytwórnia po odejściu jakiś członków zespołu od razu próbuje się ratować dodając nowych . Przepraszam że to napiszę ale dla mnie jest to żałosne i śmieszne . Od czasu kiedy April zadebiutowały wiedziałam że nie czeka ich nic dobrego i teraz wychodzi że mam racje teraz tylko sobie poczekam jakie nowe członkinie DSP szykuje pewnie jakieś hot 14😄

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

