I.O.I

IOI.jpg

I.O.I – południowokoreański girlsband, który zadebiutował w 2016 roku pod skrzydłami YMC Ent. W jego skład wchodzi 11 dziewczyn. Członkinie zostały wybrane w programie ‚Produce 101‚ O miejsce w zespole walczyło 101 trainee z różnych wytwórni. Celem zespołu jest wypromowanie dziewczyn. Grupa będzie promować ze sobą rok. Po tym czasie dziewczyny pójdą własnymi drogami. 

Profile


Dyskografia


Mini-Albumy

  • [04.05.2016] Chrysalis
  • [17.10.2016] Miss Me?

Digital Single

  • [8.08.2016] Whatta Man

Single

  • [2016] ‚Crush’
  • [2016] ‚Dream Girl’
  • [2016] ‚Whatta Man’
  • [2016] ‚Hand in Hand’
  • [2016] ‚Very Very Very’

OST

  • [2016] ‚I Love You, I Remember You’ -Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo OST Part 3

Filmografia


Programy TV

  • [2016] Produce101
  • [2016] Standby I.O.I
  • [2016] Talents for Sale
  • [2016] Two Yoo Project Sugar Man
  • [2016] SNL Korea
  • [2016] Battle Trip
  • [2016] Knowing Bros
  • [2016] With You 2
  • [2016] Taxi
  • [2016] With You Season 2: The Greatest Love
  • [2016] Immortal Song 2
  • [2016] Sister’s Slam Dunk
  • [2016] LAN Cable Friends I.O.I
  • [2016] A Man Who Feeds The Dogs
  • [2016] After School Club
  • [2016] Hit The Stage
  • [2016] Weekly Idol
  • [2016] I Can See Your Voice 3
  • [2016] Star Show 360

Oficjalne strony


Źródło: [1][2]

7 comments

  1. Przepraszam bardzo, ale dlaczego mój komentarz zniknął?
    Napisałam tylko prawdę, a takim zachowaniem udowadniacie jak niedojrzałe jesteście (albo jesteś)
    Nie mam nic przeciwko, abyście wykorzystały moje ciekawostki, ale wypadałoby zapytać. Na blogu podałam możliwości kontaktu ze mną

    Lubię to

    • Witam, nie wiem czemu komentarz zniknął. Widziałam go. Bardzo cię przepraszam, robiłam kilka rzeczy na raz i po prostu zapomniałam dodać źródła. Zaraz to uzupełnię. Jeszcze raz bardzo przepraszam.

      Lubię to

  2. Tylko najeżdżacie na adminki tej strony! Pomyślcie jakbyście byli na ich miejscu, one mają naprawdę dużo roboty i mogły coś pomylić, czegoś nie dodać… Trochę kultury się jednak należy…

    Lubię to

  3. Początkowo byłam bardzo sceptycznie nastawiona i cała idea sklejania na szybko zespołu, gry na emocjach trainee na oczach widzów i odrzucania jedna po drugiej, bardzo mi się nie podobały. Wciąż sama idea mi się niezbyt podoba, ale ostatnio nadrobiłam Produce 101 i program miał swoje momenty, które mnie wkręciły i mi się spodobały. A IOI mocno kibicuję. Sądzę, że dziewczyny mają o wiele trudniejsze zadanie niż typowy girlsband, są rozrywane i stoją na linii porachunków między wytwórniami, a spisują się świetnie i nam widzom pokazują zawsze najlepsze występy. Nietypowa mieszanka osobowości, które idealnie się razem sprawdzają. Przykro mi na myśl o rozpadzie zespołu i że każda pójdzie w inną stronę, ale teraz wiem że warto było, bo pozostawią po sobie fajne wspomnienia ❤

    Lubię to

Dodaj komentarz ^^

