RANIA będzie mieć nowe członkinie podczas nadchodzącego comebacku

RANIA

Girlsband RANIA ogłosił zmianę członkiń przed swoim comebackiem.

27 października ich agencja DR Music wypowiedziała się na temat doniesień, że RANIA występuje na różnych wydarzeniach z innymi członkiniami. Agencja powiedziała: „Wytwórnia jest bliska zakończenia przygotowań do comebacku. Oprócz oryginalnych członkiń, siedem innych trainee ciężko pracuje. Wybierzemy z pośród nich najlepsze tak by najlepsze RANIA mogło być utworzone z nowymi trainee”.

RANIA przeszło już kilka zmian członkiń. Hyemi, Seulji i Alexandra zostały wcześniej dodane do grupy. Wtedy  Xia, Di i T-ae opuściły grupę. Alexandra przyciągnęła uwagę będąc pierwszą Afroamerykanką w koreańskim przemyśle muzycznym.


źr: (1)

3 comments on “RANIA będzie mieć nowe członkinie podczas nadchodzącego comebacku

  1. Ja myślę że RANIA to już powoli tonie a agencja stara się to ratować jak tylko może, jak tylko dowiedziałam się o Alex byłam strasznie ciekawa ich powrotu. Trochę się musiałam na niego naczekać ale cieszę się na ten comeback, mam na dzieje że to będzie coś dobrego i zmiany wyjdą im na dobre… ale to tylko życzenie im szczęścia z czystej sympatii bo gdzieś w środku mam przeczucie że to może się nie udać😦

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

