[MV] Block B BASTARZ – Make It Rain 

6 comments on “[MV] Block B BASTARZ – Make It Rain 

  1. Czuję to! Czuję to! Jak przy VIXX i CBX nie miałam dreszczy tak teraz uśmiecham się jak głupia i mam gęsią skórkę! Wiedziałam, że będzie to coś mocnego. Dajcie mi już live, ludzie!

    Lubię

    • Jak tak samo❤ ogólnie wole mocniejszy klimet (chyba że wpadają w ucho spokojniejsze) ale widziałam że się nie zawiodę xD od Vixx nie oczekiwałam nie wiadomo czego, bo oglnie ich piosenki mnie nie jarają to nie moje klimaty, od CBX hmmm.. To jest ich 1 utwór zobaczę jak bd sobie radzić w przyszłości bo uwielbiam tą 3, może sama piosenka nie jest jakaś bardzo dobra, to zła nie jest, ale nie oczekiwałam niczego od nich, szczerze mówiac myślałam że będzie to bardziej spokojniejsza piosenka więc tu mnie mile zaskoczyli ale sama piosenka nie wpadła mi niestety w ucho, ale trudno są lepsze i gorsze i tak im kibicuje, jeżeli chodzi o make it rain to wpadła mi w ucho i na prawde świetnie ją wykonali😉 coś czułam że mnie nie zawiodą

      Lubię

  2. według mnie piosenka najlepsza z całej trójki chociaż i tak pewnie nic z nią nie zdobędą:/
    a co do teledysku. czy tylko mi kojarzy się on z legionem samobójców? szczególnie z jokerem😛

    Lubię

  3. Byłam szczerze powiedziawszy zaskoczona, bo już jedną piosenkę wydali i tej się nie spodziewałam.
    Póki co, mym sercem nie zawojowali, ciężko będzie się im przebić przez inny zespól u mnie.
    Jednakże coraz bardziej się utwierdzam w tym że wielbię głos P.O. A U-Kwon po prostu bosko tu wygląda o.O

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

