[MV] VIXX – The Closer 

3 comments on “[MV] VIXX – The Closer 

  1. MV jest doskonale zrobione. Piękne ujęcia, ubiory, tła oraz klimat. Choreografia wydaję się też być bardzo przyjemna w oglądaniu. Ogólnie wszystko jest na 6 jedynie piosenka mi nie podeszła. Trudno. Zdarza mi się multum razy, że mv skradło moje serce ale sam singiel już nie za bardzo. Nie mogę się doczekać, że zobaczę live bo jak pisałam, stroje są wyśmienite a choreografia zapowiada się bajecznie.

    Lubię

  2. Wielbię, całym sercem i wszystko❤
    Teledysk to po prostu majstersztyk.[choć nie objaśnia wszystkiego jak powinien był :P]
    Piosenka, przy pierwszym odsłuchaniu niezbyt mi podeszła, bo miałam nieco inne oczekiwania, a trailerów nie słuchałam, ale od drugiego razu po prostu kocham.
    Teraz pozostaje przesłuchać resztę, ale to jak się przygotuję psychicznie😉
    Generalnie to niezłe zatrzęsienie dziś w kpopie o.O

    Lubię

Dodaj komentarz ^^

